Jouw collectie op één foto deel VI

Topset zeg! Geweldige combi van vintage en modern, met heel eigen keuzes :ok_hand:.

Het gaat het gaat :wink:

man wat mooi dit. En het is nog niet eens alles. :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Amper op 1 foto te krijgen, maar toch een poging: de voltallige collectie:

Tissot Tradition Powermatic 80 op Molequin alligator
Heuer 2000 professional op OEM bracelet

24 likes

Echt een heerlijk kwartet!

1 like

Mooi doos zeg!

:slight_smile: :ok_hand:

Acceptabel. Geniet ervan :yum:

Prachtige set en een beetje tegendraads! Draag er zorg voor :+1:

Best.

:grin:

2x vintage erfstuk (Omega Seamaster 600 en Eterna Sonic Electronic)
4x een klappert (3x Rolex, 1x Speedmaster)
2x budget beater (Hamilton Khaki Field Mechanical en Citizen NY0040 Promaster)

37 likes

Mooie set zo :+1:

1 like

Mooie verzameling! :+1:

1 like

@Rolopalooza en @Gosz dankjulliewel! De enige twijfel die ik heb is de Hamilton Khaki Field Mechanical om te ruilen tegen een Tissot PRX Powermatic 80…
Aan de ene kant brengt de Hamilton als field watch iets meer diversiteit in de collectie. Maar zo’n Tissot is gewoon een schitterend horloge met een mooie geïntrigeerde metalen band die mooi tapered.

8 likes

Mooie set en helemaal je stijl geworden! Een PRX zou niet misstaan met jouw polsen denk ik :+1:

1 like

Onlangs even gepast bij de Bijenkorf. Verbazingwekkend mooie kwaliteit en een sterk design, m.n. de armband. Voor mijn pols helaas net wat te fors.

1 like

Doen. Die Hamilton is leuk maar die Tissot is mooier. Mijn inziens dan. Draag je de Hamilton vaak? Anders gewoon weg ermee toch…

2 likes

Ik was ook echt onder de indruk van dit horloge. Voelde als een horloge van 1000-1500 euro qua kwaliteit en afwerking. Met name de band was echt hoogwaardig voor z’n prijs.
Misschien moet ik het gewoon doen. Iemand Hamilton kopen?

3 likes

Momenteel veel in en uit, maar een meer dressy is nog wel welkom. Ook zn prx idd is zeer goed te pruimen maar wil nog iets erbij met gold tone of compleet goud/goudkleur. Ook een brons wil ik nog

What he said! :+1:

1 like

Je mag het waarschijnlijk geen collectie noemen,
Maar hier doe ik het al een tijdje mee.

40 likes

Oké nog eentje dan met mijn 3 crown pieces at the top…

10 likes