Gave collectie
Wel minder is meer.
Ik ben niet ontevreden hoor. Volgens mij een best gevarieerde en uitgebalanceerd collectie. 2 vintage horloges. Waarvan een een dress watch de ander jaren 70 geïntegreerde bracelet design. Handopwinder en elektronisch stemvork uurwerk. 4 high end waarvan een chronograaf (handopwinder), duiker, gmt en een sportief maar toch dressier piece. En 2 budget horloges waarvan en duiker en een field watch. Waarbij de field watch ook weer een handopwinder is. 4x kleur, 4x zwart. Kortom best een aardig set.
Hamilton Khaki Field Mechanical gaat er nog uit voor een Tissot PRX Powermatic 80 in het blauw.
Tja wat ik zeg.
Doe nou niet. Mooi ding maar ga je niet dragen
Laat staan dat het nog de vraag is of dat less is more is…
Leuk allegaartje! Ik moest zelfs niet inzoomen op die Oris 65 glow, die herken je van ver. Gek gave markers heeft die toch
Ook dat. Less is more en keuze stress is aan mij sowieso niet besteed. Heerlijk een bak vol met horloges
Maar dat is een bak vol ouwe…nee, nieuwe…nee, gave! meuk
Beetje zoals jouw allegaartje
Exact… we moeten eens naar …uhm… de rikketik?
Persoonlijk zou ik deze houden
En voor die 3-4k die aan fondsen vrijkomt zou ik Grand Seiko Snowflake kopen of een Omega Seamaster Planet Ocean of een Tudor Black Bay 58 silver of Tudor Black Bay Chronograph. Of iets in die trend.
We zijn weer lekker bezig allemaal
Bijna vrijdag
Ja hoor. Draag mijn horloges genoeg. Daar zie je toch ook foto’s van voorbij komen?
Nee joh… Heb ik iets gemist?
Prachtige afwisselende collectie met veel kleur ,erg mooi Rik.
Ik ben fan!
Vergeleken met de rest. High end is een relatief begrip. Voor de een is een Omega of Rolex high end. Voor de ander een Patek Philippe Grand Master Chime Grand Complication. U valt in de laatste categorie begrijp ik?