Jouw collectie op één foto deel VII

Ah, ik vind de stalen band toch wel fraai. Normaal koop ik altijd op staal en dan daarnaast rubber/leder. Bij deze blijkt de noodzaak er niet zo te zijn gezien de reacties :thinking:

Er staat een as new op staal bij een voor mij vertrouwde GD vandaar dat het de stalen is die mijn aandacht trok.

Dat heb ik dus ook steeds. I want to love it… ik had die zalm een paar keer in m’n winkelmandje maar toch niet gedaan. Het komt denk ik door de end link die net zo ver en net zo hoog komt als de lange lugs waardoor je echt zo’n blok krijgt.

2 likes

zelfde gevoel hier, de stalen band lijkt me niet erg verfijnd, wat groot contrast is met het verfijnde horloge zelf. Maar moest ik een met stalen band voor een prikje vinden, ik zou het niet laten :slight_smile:

2 likes

Sowieso zou ik wel staal nemen en dan losgaan.
Altijd staal nemen.

En ladder ook.

Zou je die los kunnen krijgen? Das weer n gedoe dan Enige reden waarom ik die reverse panda v @Svennos nog niet gekocht heb toen ie m eerste -of was t nou 2e?- keer te koop zette.
Er komt nog wel n derde keer. We hebben tijd.

1 like

Ik vraag me af of de ZEP jou ding is … Jij bent best forse horloges gewend. Een 38mm is best wennen kan ik uit ervaring vertellen :grin:

:joy: Niks is voor eeuwig, al moet ik zeggen dat ik best blij ben op het moment met de Panda. Ik miste hem zelfs tijdens de vakantie!

1 like

Volgens mij is de ladder bracelet niet meer te krijgen maar je kan het proberen met deze codes:

Bracelet 27.02.A386.400
endlinks ref. 27.09.001.386

En komt er nog wat moois voor terug?

Mooi 5tal. Fijn dat je de rust hebt gevonden, kan ook met zo’n collectie :+1:t2:

1 like

Vast wel. Ik zit in dubio, de CW Sealander GMT met blauwe plaat vind ik erg mooi, maar de 36mm ook. Helaas is die (nog) niet met een blauwe plaat te krijgen. Ander opties zijn natuurlijk GS SBGN005 en Tudor BB36 in blauw, maar ook meteen een hele andere prijscategorie. Aangezien het huis langzaam toe is aan nieuwe voegen en een nieuw dak heb ik nog wat andere uitgaven op stapel staan. Helaas zijn die een stuk minder leuk :smile:

image
image
image

10 likes

Kan ik me voorstellen idd. Mijn weer spot ligt bij 39/40. Voor de panerai maak ik uitzondering naar 42mm.

Ik heb de zenith chronometer gehad in 42mm en die vond ik te groot.

1 like

Ja, de GS en BB36 zijn inderdaad wel erg smakelijk. :yum:
Maar ik ken het probleem. Woon in een jaren '30 huis, waar ook altijd wat aan te doen blijft en een lekkend dak is ook zo wat… Hoewel, je kunt altijd nog in een tentje in de tuin gaan wonen, natuurlijk. :thinking: :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik kan me vaag herinneren dat ik hem wat groter vond dragen dan de maat doet vermoeden, mede doordat de lugs en het achterdeksel het doen lijken of hij wat van de pols af staat. Dat geeft extra body.

1 like

Op dit moment gaat de voorkeur uit naar de polar. Mocht dat niet lukken ga ik de 38 een keer passen.

1 like

Haha ja, scheiden dat is pas duur :wink:

1 like

Ook daar heb ik ervaring mee, helaas… :grimacing: Ach, je moet alles een keer meemaken, toch?! :wink: :laughing:

Wat mij betreft wordt dat een keuze tussen Tudor en CW. Beide :star_struck:

1 like

Moleskine :sweat_smile:, denk dat je molequin bedoelde ipv dat hij z’n horloge op z’n notebook draagt.

Ik moest er in ieder geval erg om lachen

3 likes

In de beperking herkent men de meester. Prachtig dus waar je alle kanten mee op kan

Of wellicht de GS van @Tilo in het blauwe deel? Kwarts, staal, blauw, prachtig. Hier zijn oudere broer:

Edit: en de 5 link band uiteraard!

8 likes

Je hebt gelijkt :joy::joy::joy:
Dacht al er klopt hier iets niet

1 like