Ah, ik vind de stalen band toch wel fraai. Normaal koop ik altijd op staal en dan daarnaast rubber/leder. Bij deze blijkt de noodzaak er niet zo te zijn gezien de reacties
Er staat een as new op staal bij een voor mij vertrouwde GD vandaar dat het de stalen is die mijn aandacht trok.
Dat heb ik dus ook steeds. I want to love it… ik had die zalm een paar keer in m’n winkelmandje maar toch niet gedaan. Het komt denk ik door de end link die net zo ver en net zo hoog komt als de lange lugs waardoor je echt zo’n blok krijgt.
zelfde gevoel hier, de stalen band lijkt me niet erg verfijnd, wat groot contrast is met het verfijnde horloge zelf. Maar moest ik een met stalen band voor een prikje vinden, ik zou het niet laten
Sowieso zou ik wel staal nemen en dan losgaan.
Altijd staal nemen.
En ladder ook.
Zou je die los kunnen krijgen? Das weer n gedoe dan Enige reden waarom ik die reverse panda v @Svennos nog niet gekocht heb toen ie m eerste -of was t nou 2e?- keer te koop zette.
Er komt nog wel n derde keer. We hebben tijd.
Vast wel. Ik zit in dubio, de CW Sealander GMT met blauwe plaat vind ik erg mooi, maar de 36mm ook. Helaas is die (nog) niet met een blauwe plaat te krijgen. Ander opties zijn natuurlijk GS SBGN005 en Tudor BB36 in blauw, maar ook meteen een hele andere prijscategorie. Aangezien het huis langzaam toe is aan nieuwe voegen en een nieuw dak heb ik nog wat andere uitgaven op stapel staan. Helaas zijn die een stuk minder leuk
Ja, de GS en BB36 zijn inderdaad wel erg smakelijk.
Maar ik ken het probleem. Woon in een jaren '30 huis, waar ook altijd wat aan te doen blijft en een lekkend dak is ook zo wat… Hoewel, je kunt altijd nog in een tentje in de tuin gaan wonen, natuurlijk.
Ik kan me vaag herinneren dat ik hem wat groter vond dragen dan de maat doet vermoeden, mede doordat de lugs en het achterdeksel het doen lijken of hij wat van de pols af staat. Dat geeft extra body.