Jouw collectie op één foto deel VII

Ik snap je keuzes. Lekkere mix zo Niels :ok_hand:

1 like

Ik zou het hilarisch vinden als het hier een midweek Centerparcs zou betreffen :grin:

7 likes

5 weken weg, 2 weken “werken” vanaf vakantiehuis, 3 weken echt vrij. Mijn horlogemaker zit daar, breng meestal gelijk 1 of 2 horloges weg voor onderhoud. €75,- per horloge. :love_you_gesture:t2:

En die Omega krijgt eindelijk een Omega kroon! Dan is ie weer voor zover mogelijk zoals ie ooit was bedoelt. Mijn moeder dumpte paarnjaar terug een boterham zakje met speeltjes van mijn opa na zijn overlijden op tafel, of ik nog wat wilde hebben…? Waaronder deze Omega (half uitelkaar), een Lemania stopwatch en een Elgin zakhorloge.

4 likes

Toch wel een apart gezicht, zo’n Hollandse gast tussen de tulpen met een Qatar Tudor om. :grinning_face_with_smiling_eyes:

't zieke is dat ik ze ook allemaal draag…:face_with_raised_eyebrow:

1 like

Haha ik kan niet zeggen dat het bij mij overloopt van associaties met Qatar, nee. Ik vind het gewoon een coole feature.

Strakke collectie!!!

1 like

Haha ik vind het niet gek hoor. Hier spreekt een twijfelaar die er op het laaste moment nog altijd eentje bij pakt. Ook met een weekendje weg.

1 like

Echte een toffe collectie! :+1:t3:

1 like

Zei iemand

:grin:

28 likes

Yep, dat was ik! :grin:

27 likes

Echt een van de mooiste zeniths :sunglasses:

2 likes

Mooie collectie, geniet ervan. Hoe doet de zenith het? Krijgt hij veel draagtijd?

1 like

Mooie collectie. En twee hele leuke aanwinsten i.p.v. de Explorer👍🏻

2 likes

Bedankt hoor.

@Lunette Ik heb hem nog maar enkele dagen maar ben er erg blij mee. Super mooi horloge en ik vind de band echt van topkwaliteit voor zijn prijsklasse. Het is gewoon allemaal erg mooi gemaakt en het draagt super. Ik denk momenteel mijn favoriet.

1 like

Mooie keuze!!

3 likes

Oeh dat kan wel uit, waar ga je heen? :wink:

1 like

Een update na de komst van de JLC

:slightly_smiling_face:

78 likes

Mooi horloge de Polaris, maar nog mooier als toevoeging in jouw collectie. Zeker ook qua kleur.

1 like

Mijn collectie van 2. Meer heb ik niet nodig eigenlijk.

46 likes