Ik snap je keuzes. Lekkere mix zo Niels
Ik zou het hilarisch vinden als het hier een midweek Centerparcs zou betreffen
5 weken weg, 2 weken “werken” vanaf vakantiehuis, 3 weken echt vrij. Mijn horlogemaker zit daar, breng meestal gelijk 1 of 2 horloges weg voor onderhoud. €75,- per horloge.
En die Omega krijgt eindelijk een Omega kroon! Dan is ie weer voor zover mogelijk zoals ie ooit was bedoelt. Mijn moeder dumpte paarnjaar terug een boterham zakje met speeltjes van mijn opa na zijn overlijden op tafel, of ik nog wat wilde hebben…? Waaronder deze Omega (half uitelkaar), een Lemania stopwatch en een Elgin zakhorloge.
Toch wel een apart gezicht, zo’n Hollandse gast tussen de tulpen met een Qatar Tudor om.
't zieke is dat ik ze ook allemaal draag…
Haha ik kan niet zeggen dat het bij mij overloopt van associaties met Qatar, nee. Ik vind het gewoon een coole feature.
Strakke collectie!!!
Haha ik vind het niet gek hoor. Hier spreekt een twijfelaar die er op het laaste moment nog altijd eentje bij pakt. Ook met een weekendje weg.
Echte een toffe collectie!
Echt een van de mooiste zeniths
Mooie collectie, geniet ervan. Hoe doet de zenith het? Krijgt hij veel draagtijd?
Mooie collectie. En twee hele leuke aanwinsten i.p.v. de Explorer👍🏻
Bedankt hoor.
@Lunette Ik heb hem nog maar enkele dagen maar ben er erg blij mee. Super mooi horloge en ik vind de band echt van topkwaliteit voor zijn prijsklasse. Het is gewoon allemaal erg mooi gemaakt en het draagt super. Ik denk momenteel mijn favoriet.
Mooie keuze!!
Oeh dat kan wel uit, waar ga je heen?
Mooi horloge de Polaris, maar nog mooier als toevoeging in jouw collectie. Zeker ook qua kleur.