Mooi man. Die middelste GS, die blijft toch wel fascinerend.
Man man man man man, ik denk met enige weemoed terug aan het dragen van die reverse Panda. Wat een ding zeg. Mooie verzameling hoor, maar nondeju, die Zenith is toch wel de klapper, in mijn beleving.
Ik heb die 2x geprobeerd. Ik vind hem erg fraai maar kan niet leven met die vreselijke krassen die hij oppakt ook al ben je super voorzichtig. Zelfs mijn manchet van mij overhemd liet zijn sporen achter
Ik heb de dj41 smooth en mijn inziens dan minder dressy. Ik draag hem doordeweeks vaak.
De jlc polaris date heb ik weggedaan en wel beetje spijt. Wat een heerlijke allrounder is dat. Zenith ook top dus ik begrijp de keuze stress in de ochtend
Net wat te saai voor me … Daarom destijds de fluted DJ gekocht. De OP heeft me nooit heel veel gedaan …
De zwarte is wel erg fraai. En speelt wel achter in m’n hoofd … Al kijk ik ook naar een Defy Skeleton … gebeurt wat meer. Moet net iets voorbijkomen waar de eerste afschrijving op zit bij Zenith … Blijvers geloof ik niet meer in
Heeft lang boven aan de lijst gestaan … maar denk nu dat in de praktijk een stalen blanke bezel niet mijn ding is … 1 van de redenen waarom ik de BB Pro heb weggedaan (denk ik).
Ja dat klopt wel, en bewuste keus … Vintage uitstraling is prachtig, maar bij oude modellen erger ik me aan de bouwkwaliteit … voor de één de charme, voor mij ergernis In het verleden hierom afscheid genomen van een 14060m en een oude DJ. Wellicht daarom ook beter geen 16710 te doen … maar hij is zo mooi!