Dankje
Die core collectie is overweldigend mooi en dan heb je er ook nog top kwaliteit naast. Respect
Die kon je toch op conto van je vrouw schrijven?
Was ze akkoord met verkoop?
2 totaal verschillende! Een vintage en een moderne groene!
Ze stimuleerde het…
Ben zo benieuwd hoe deze draagt.
Oh en wat wordt dat dan?
Een Starbucks een side-shitter noemen
die is een vermogen waard en DUS mooi
Goeie vraag, ik zal me eens gaan verdiepen in het 5-6k segment. De nieuwe Speedmaster spreekt me wel aan😁
Die is cool.
Next time passen dan maar!
Speedy en klaar!
Blijf erbij en mag dat toch wel zeggen na mijn geflipper. Fijnste horloge ooit.
Leuke en veelzijdige collectie hoor. Zonde dat ze allemaal het nest gaan verlaten. Wat komt er voor in de plaats?
Veelzijdigheid was inderdaad de insteek, hiernaast had ik ook de Seiko SPB143 en daarnaast nog oog op een zwarte chronograaf, maar de gedachte van één horloge vind ik fijner. In alle waarschijnlijkheid een Speedmaster Professional, maar Zenith en Cartier zijn ook mooi in de 5-6k range…
Succes met de keuze Yoran. Hoeveel tijd geef jij jezelf om deze beslissing te nemen? Zenith, Omega en Cartier zijn de enige drie in de race, of kunnen we jou nog beïnvloeden?
Alles wat mooi is in die categorie zit in de race; je kan het in ieder geval altijd proberen
Je gaat hard, die Nomos en Montblanc heb je pas net, toch? En de Monta komt van het forum? Dan is die toch ook redelijk recent.
Echt een leuke collectie horloges, is het niet zonde om dat op te offeren voor één horloge? Doorsparen voor één uit het duurdere segment erbij is geen optie?
Je overweegt ook nog steeds een Chrono? Dus in jouw prijssegment stel ik toch echt de mooiste Tudor voor

Klopt; alles m.u.v. de Monta is van de afgelopen twee maanden. Ik merk dat ik niet gelukkig wordt van de keuze en dat er constant onrust is. Met één horloge heb ik dat minder, periode voordat ik meerdere stukken ging kopen. Terug naar de (eerdere) visie. Maar wel een horloge van een merk dat eerder onbereikbaar leek.
Goede keuze Yoran, als jij blij wordt van één dan is de Speedy top!