Toffe core en snode plannen

oef moeilijke keuze, zou toch voor zenith gaan
Hele mooie set! En makkelijke keuze. De Zenith. Je hebt al twee leuke rolexen en die Zenith is echt geweldig en een chrono erbij.
Ja de zenith. Kun je nog losgaan met bandjes ook.
Ik blijf m wel “raar” vinden op staal.
Dit. Op staal zijn er mooiere opties, maar op andere bandjes is het een prachtstuk 
Top! Van deze twee zou ik ook voor de Zenith gaan, die is lekker anders dan de rest en toch prachtig.
Lekkere verzameling!!
kale bedoening dus 
Inderdaad, tijd voor een NA, binnenkort ga ik eens wat passen.
laat je gaan zou ik zeggen. 
Eens met de rolex opmerking al merk ik dat ik toch wat meer neig naar de ex2. Enerzijds omdat ik graag een GMT toevoeg nu mijn dochter gisteren voor 1 jaar is vertrokken naar de USA
Anderzijds omdat ik de polar altijd tof heb gevonden.
De zenith vind ik wat spannender. Zakelijk draag ik eigenlijk altijd de datejust. De zenith kan daar zeker een rol van betekenis kan spelen.
We gaan zien welke deal op me af komt.
Thanks
Eens, de zenith heeft echt een eigen gezicht.
Ah, ik vind de stalen band toch wel fraai. Normaal koop ik altijd op staal en dan daarnaast rubber/leder. Bij deze blijkt de noodzaak er niet zo te zijn gezien de reacties 
Er staat een as new op staal bij een voor mij vertrouwde GD vandaar dat het de stalen is die mijn aandacht trok.
Dat heb ik dus ook steeds. I want to love it… ik had die zalm een paar keer in m’n winkelmandje maar toch niet gedaan. Het komt denk ik door de end link die net zo ver en net zo hoog komt als de lange lugs waardoor je echt zo’n blok krijgt.
zelfde gevoel hier, de stalen band lijkt me niet erg verfijnd, wat groot contrast is met het verfijnde horloge zelf. Maar moest ik een met stalen band voor een prikje vinden, ik zou het niet laten 
Sowieso zou ik wel staal nemen en dan losgaan.
Altijd staal nemen.
En ladder ook.
Zou je die los kunnen krijgen? Das weer n gedoe dan Enige reden waarom ik die reverse panda v @Svennos nog niet gekocht heb toen ie m eerste -of was t nou 2e?- keer te koop zette.
Er komt nog wel n derde keer. We hebben tijd.
Ik vraag me af of de ZEP jou ding is … Jij bent best forse horloges gewend. Een 38mm is best wennen kan ik uit ervaring vertellen 
Niks is voor eeuwig, al moet ik zeggen dat ik best blij ben op het moment met de Panda. Ik miste hem zelfs tijdens de vakantie!
Volgens mij is de ladder bracelet niet meer te krijgen maar je kan het proberen met deze codes:
Bracelet 27.02.A386.400
endlinks ref. 27.09.001.386