Jouw collectie op één foto deel VII

Thanks. Kom je kan het :stuck_out_tongue_winking_eye: je was goed op weg maar nu komt ee weer van alles bij

Dank! Is echt top. Wel een tool watch look dus niks geks maar heel goed gedaan door Tudor. Ben een normale Pelagos gewend en dat deze dunner is, is heel fijn.

Danke en zeker waar. Maar of ik daar ooit kom… zo ja dan gaat dat wel wat jaren sparen worden :slight_smile:

Thanks!:+1:t2:

Dank dank. Probeer voorlopig niet te flipperen😬
Dit is gewoon het beste setje sinds tijden

2 likes

Die Heuer! :star_struck: :+1: :+1: :+1:

1 like

Die Autavia is gaaf! :+1:

1 like

Hier zou ik wel mee verder kunnen tbh :drooling_face: Mooie nato op die FXD van waar heb je die?

Dankje!

Is een premium navy nato van Cheapestnatostraps.

Voor dat geld helemaal top.

1 like

Mooier wordt het niet, wat een PRACHTSTUK… persoonlijk een van de mooiste horloges op het HF! geniet ervan! Oja wel vaker foto’s posten!

1 like

Huidige collectie van horloges die blijven:

In de collectie maar :soon: exit.

De witte pam zou vervangen kunnen worden door:

Of

Daar ben ik nog niet uit :thinking:

48 likes

Toffe core en snode plannen :smile: :+1:

2 likes

oef moeilijke keuze, zou toch voor zenith gaan

2 likes

Hele mooie set! En makkelijke keuze. De Zenith. Je hebt al twee leuke rolexen en die Zenith is echt geweldig en een chrono erbij.

3 likes

Ja de zenith. Kun je nog losgaan met bandjes ook.
Ik blijf m wel “raar” vinden op staal.

4 likes

Dit. Op staal zijn er mooiere opties, maar op andere bandjes is het een prachtstuk :+1:

Top! Van deze twee zou ik ook voor de Zenith gaan, die is lekker anders dan de rest en toch prachtig.

1 like

Lekkere verzameling!!

1 like

Flink uitgedund de afgelopen week, eruit: GS SBGF017, Luch einzeiger en Junghans 1972 Chronoscope.

13 likes

kale bedoening dus :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Inderdaad, tijd voor een NA, binnenkort ga ik eens wat passen.

laat je gaan zou ik zeggen. :innocent:

1 like

Eens met de rolex opmerking al merk ik dat ik toch wat meer neig naar de ex2. Enerzijds omdat ik graag een GMT toevoeg nu mijn dochter gisteren voor 1 jaar is vertrokken naar de USA :innocent: Anderzijds omdat ik de polar altijd tof heb gevonden.

De zenith vind ik wat spannender. Zakelijk draag ik eigenlijk altijd de datejust. De zenith kan daar zeker een rol van betekenis kan spelen.

We gaan zien welke deal op me af komt.

1 like

Thanks

1 like