Jouw collectie op één foto deel VII

Je hebt gelijkt :joy::joy::joy:
Dacht al er klopt hier iets niet

1 like

Sinds ik die van je eens heb gepast blijft die ook maar door mijn hoofd spoken!! Arrrrgh!! Keuzes keuzes!! :slight_smile:

1 like

Kleur is goed.
Blauw blijft n issue. Die covergirl ging niet misstaan hebben. Maar allemaal ineens in collectie geef ik op.

80 likes

Gewoon fantastisch Stefan. En up-side: straks kan je weer een half jaar uitkijken naar de H.Moser.

Het is voor velen niet het einddoel maar de reis daar naartoe.

Kop op.

Dat is het. Hoarden lukt me niet. Te dure smaak en teveel die wegliggen maakt me nerveus. Ik heb er vrede mee

Heb je die Moser nou, of is dit een voorproefje? Hoe dan ook een kleurrijke set :ok_hand:

Top, hier zou ik erg blij mee zijn.

Hier hou ik echt van! Allemaal verschillende vormen, kleuren, banden, etc. Dan is elk horloge die je om doet een compleet andere experience. Echt een super collectie.

3 likes

Ik vind dat ‘raar’ wel meevallen. Maar als je dat wilt kun je dat dus oplossen.

En dan zegt weer iedereen tegen mij dat ik gek ben… :sunglasses:

Zo is die gaaf.

.

Of het vorige model maar dan wel de middenschakels gesatineerd :yum:
(Kast is even groot alleen dikker)

.

14 likes

Mooie hand vol :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

nog een gele erbij en een blauwe, misschien een zalmkleur? En dan een gouden om het af te maken

@Renepb

afbeelding

@Brick : top hoor, echt waar. Svennos zal m hopelijk gauw int blauwe gooien :innocent:
Of nee toch niet, even tevreden nu en:

Ja @MrMojo de :dragon: in bezit maar helaas issue mee, ik vrees dat hij op service moet. Retour gaan we niet doen, hij bevalt me teveel. Komt goed

5 likes

Alles in t zonnetje en een goedkope na erbij daarom nieuwe foto

mss volgend jaar toch maar eens gaan investeren in een macro lens :see_no_evil:

Edit.

Dan maar niet in de zon.

Hoop dat deze foto iets beter is. Nog een plekje over. F91 is uit praktische overwegingen erbij gekomen

52 likes

Waaw, prachtig man. Je hebt gewoon de trigger getrokken. En wat een set!

1 like

:point_up:Dat, en mss eens een collage maken om die prachtige set eindelijk eens in volle glorie te tonen :yum:

2 likes

Baggerfoto van één van de betere HF collecties!

Edit: je gaat met de minuut vooruit :smile: :+1:

3 likes

Haha dit ja. Als een goede fotograaf dit op de gevoelige plaat vastlegt kwijlt iedereen hiernaar maar met deze foto doe je die collectie wel iets tekort.

3 likes

Sorry heren. Don’t blame the (gsm) tools zeggen ze dan maar. Foto weghalen dan maar :nerd_face: edit aangepast

2 likes

Nog steeds k#dt.

Wel toffe stukken zeg :heart_eyes:

2 likes

Prachtig!! Weinig stalen banden valt me op…

2 likes