Jouw collectie op één foto deel VII

Prachtcollectie Erik :heart_eyes:

1 like

Het nadeel van de kluis & dragen.
Je maakt keuzes. De Tudor BB red Eta heb ik al een ruim half jaar niet meer gedragen, de OQ is maar kort thuis geweest. Die is zó netjes dat ik dat zo wil houden. Past vaak niet in een 3 tal horloges die max thuis liggen.

BB gaat er nu dan toch uit, OQ denk ik wel eens over na, maar kan voor -geen idee wat de waarde is- dat geld toch niks terug kopen van deze kwaliteit.

1 like

Ok snap ik… jammer want ik zou veel meer OQ willen zien op het HF!

BTW waarom wil je hem zo mooi houden dan? Voor de verkoop of gewoon voor de heb of je je misschien een idee om hem door te geven aan een speciaal persoon?

Ik heb zelf ook een grail en draag hem juist extra en ja er komen veel krassen op
Maarja horloges zijn om te dragen en het leven te kort om er niet van te genieten. Nogmaals ik veroordeel niet hoe jij het doet hoor maar gewoon benieuwd.

Groetjes

2 likes

Prima toch! Thanks :pray:t3:

1 like

Ja eens wat een prachtig ding… naja misschien teleurgesteld dat we deze zo weinig te zien krijgen… haha :smiling_face_with_three_hearts::star_struck:

1 like

Cartier Tank Solo, BB36, Speedy Reduced staan vrij hoog op de lijst. Beetje afhankelijk van wat het budget straks gaat zijn.

1 like

Mijn nieuwe BB pro is nu al minder netjes dan deze is. :sweat_smile:

Ik heb ook geen idee, wat zou zo’n OQ nu nog waard zijn? Nouja, wat geeft de gek er voor bedoel ik dan. :rofl:

Als ik zie dat een simpele OP al 10k+ doet… En dan zou dit minder op moeten brengen :thinking:

Alleen daarom al zou hij niet snel weggaan. Alles wat ik voor de centen kan terug kopen is minder dan dit.

2 likes

Gewoon lekker houden die OQ. Eet geen brood toch.

Lekker verzameling hoor :ok_hand:

3 likes

Heerlijk setje van 3

1 like

Kleine aanpassing.

36 likes

Een uitstapje naar vier stuks. Een kleurrijk geheel, al zeg ik het zelf.

52 likes

Lekker set Siedo!

1 like

Mooie sinn. De bovenste. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

een mooie sinn!

1 like

De EZM3 ook hoor :grin: weet alleen niet hoeveel draagtijd die nog gaat krijgen.

1 like

Dank je. Heb tijden drie stuks als maximum gehanteerd, maar gaf toch de nodige onrust. Toch maar naar vier en het voelt goed. Al drie hele dagen.

Prachtig ding is het. Die moet je in het echt zien om te kunnen waarderen.

6 likes

Fijne set hoor Siedo. Toch weer zo een seamaster terug zie ik. Nice!

Dress, dive, chrono, tool

1 like

42 likes

Ja, een Pelagos lijkt me toch te groot. En een Peter Blake heb ik al gehad. Een PO stond ook op het lijstje, maar is wellicht ook aan de maat.

Euh ja, onbedoeld.

hmm ik zie een trend ontstaan…

43 likes