Allen ausverkauft alter.
Docht nicht beim Deutsche Händler auf Chrono24
Also also
Een mooie vintage gouden dressers niets? Zoals een Polerouter Deluxe.
Zeker heel gaaf en zou ook wel passen als zijnde iets totaal anders, maar ik heb gewoon te weinig gelegenheden dat ik met zoiets ga lopen denk ik. Dan vind ik het zonde.
Precies om deze reden mijn suggestie Iets van goud zou prachtig staan in je collectie denk ik. Maar inderdaad wel erg ‘dressy’. Een jaren '50- 60 stalen dresser op leer zou ook mooi zijn en kan je ook nog casual mee wegkomen. Zoals een Longines Conquest, Omega Constellation, etc.
Ik denk eerlijk gezegd dat je niks beter vind dan de 103 voor de 3000€. Je zou een zwarte kunnen halen.
Of een nog subtielere groene plaat maar dit keer zonder draaibezel. Een 358c bijvoorbeeld.
Of een 144?
Of nog eens een Pam proberen. Ben er absoluut niet in thuis dus ik roep maar wat, radiomir. Maar ik dacht dat je deze al eens gehad hebt.
Een iwc flieger al gehad?
Spec wise en qua leeftijd etc. denk ik dat je gelijk hebt, maar op een mooie tritium 103 na laat ik Sinn even voor wat het is.
Graag! maar voor dit budget gaat dat niet meer lukken helaas. Heb er 2 gehad en blijf ze leuk vinden.
Ja, een MK XVIII. Die 3706 in het blauwe gedeelte hier lijkt me wel heel gaaf, maar ik vind m nog wat aan de prijs helaas.
IWC Aquatimer moet te doen zijn voor 3K en je zegt dat je nooit genoeg duikers kan hebben.
Mijn voorkeur zou hebben de IWC Aquatimer Cousteau Diver 354806 maar deze is ver… ver over 3k… wel mooi.
Mag het ook een square zijn?
Ik heb de blauwe gehad. Heerlijk horloge, maar ook echt het mooist als blauwe cal 11 vind ik.
Heerlijke set Erik. Ik zou het niet zo snel weten. Iets aparts is wel leuk
Precies genoeg!
Waarom de Zenith EP Original er uit? Leek me de mooiste.
Vlaag van waanzin denk ik…
Hopelijk werd die goed gecompenseerd.
?