Jouw collectie op één foto deel VII

Zo een Globemaster mis ik nog wel eens. Mooi ding, mooie set!

1 like

Je zou kunnen overwegen om een witte plaat in die EX II te schroeven, heel andere look.

Deze ipv jouw Explorer II?

6 likes

Prettig ook in 37mm :ok_hand:

1 like

Dat is echt te klein voor mij, maar desalniettemin geweldig fijne horloges.

In zou het wel weten @herman78!

1 like

lekker setje hoor!

1 like

Da’s wel verleidelijk, maar dan heb ik er nog steeds 6 en ik eigenlijk naar 3 a 4 terug. Plus (nog) een 42mm erbij is mss ook wat te veel voor mijn kippenpolsjes. Merk dat 39/40 MM eigenlijk de sweet spot is voor mij

1 like

Heeft mij ook echt heel positief verrast. Liep er tegenaan, maar echt een fijne aanvulling

Aan de andere kant: als je alles al gehad hebt zoals jij, moet je misschien ook weer full circle gaan en weer van voren af aan beginnen :rofl:

1 like

Een FlikFlak?

1 like

Ik heb ooit een FlikFlak gekocht ja. Voor mijn zoon, dat dan weer wel :smirk:

2 likes

48 likes

Mooie afwisselende collectie :ok_hand:

1 like

Mooi spul, alleen de baltic nieuw? Hoe bevalt die ik twijfel om em te kopen ipv een longines sector dial.

1 like

Het is mij ook meer overkomen dan dat er beleid achter zit. Met uitzondering van de Pie Pan, die wilde ik al heel lang hebben.
De Baltic is heel mooi, en de BOR band is echt helemaal te gek. Maar ik ben er toch achtergekomen dat vintage het enige is wat me echt kan bekoren. De Baltic gaat volgende week naar het blauwe gedeelte.

Die Omega is dat een seamaster 168.024?

1 like

Dat weet ik eigenlijk niet meer…kan het ook niet terugvinden in mijn e-mail, maar ik was al van plan het weer op te vragen bij de verkoper. Hij is uit 1961.

7 likes

Erg fraai model, en in mooie staat zo te zien.

1 like

Dankjewel! Ja, hij ziet er nog prachtig uit, ben er superblij mee!

Mocht je nog ooit achter het nr komen dan zou ik dat graag horen

1 like