Ondanks dat ik zelf altijd wat kriegel werd van meerdere horloges met dezelfde kleur, moet ik toegeven dat dit best cool is als collectie!
Valt best wel mee in mijn ogen. Ik zie navy blauw, zee blauw en paars.
Absoluut een mooi trio
Jazeker. En op foto’s (zeker die van mij) zie je niet hoe mooi die IRL is
Past niet op de foto
De one piece collection. Het horloge is alweer ruim 1,5 jaar in bezit, het horloge overgenomen van @JPM. Ik moet wel zeggen dat de tudor gmt Pepsi en de omega moon swatch nog op mijn verlanglijstje staan .
Agree. En kan best beide hoor, enige chrono die het hier naast de speedy uithoudt.
Zijn verschillend genoeg naar mijn mening
En een mooie collectie @herman78
Veel lekkerder word een trio niet. Met horloges dan hè🤣
Beide toppers!
Naast elkaar toch wat te gelijkaardig voor mij, dan zou ik misschien eerder voor een Revival Cappuccino of een 38mm chronomaster gaan
Mooie set!
Ik denk nu na over wat mijn volgende stap stap zal zijn met mijn collectie maar ik zie hem op dit moment niet. Ik wil het op 3, max. 4 houden.
Lekker genieten dus
BB Pro centerpiece
Haha lekker die iwc tussen de gshocks.
Mooie collectie! Die Millgauss had ik graag nog gewild maar is voor mij inmiddels niet meer te betalen.
of die revival safari van @flowert!
ik heb de shadow gehad, prachtig maar geen klik mee. en ik vond het lastig om in 1 oogopslag de tijd af te lezen op dat ding. nu de speedmaster en die gaat niet meer weg voorlopig.
Yes! Goede tip, dat is echt een vet apparaat. Ik laat de plaatjes aan Flowie over.
Juist, geen minuutmarkers… zeker tussen 10-20 en 40-50 is’t nattevingerwerk
De Safari is ook top inderdaad!