Nice! Is die skx linksboven boven een mod of echt een bestaand model? Mooi kleurtje
Modje! Combi van een 007 en (oranje) onderdelen van de skx011
Oh man, die Lange…
Lekkere setjes weer allemaal
Wat weet jij van Han z’n Lange? Heeft je vriendin weer zitten praten?
Die walnoot dj en Lange
Maar ook de rest
Zeker
Prima set zo
Zeker! Maar toch ‘slechts’ vier duikers
Prachtig Erik. Nog meer balans, kan dat?
Heerlijke set!
Ik was misschien aan een kleurtje aan het denken. Of toch een vintage navitimer. (die nieuwe was het niet voor me)
Het is vrij veilig allemaal, maar dat vind ik zelf niet zo’n ramp.
Het is prima. De combi Sea Dweller en Sub zou voor mij wat veel zijn, maar beide heel gaaf natuurlijk (de Dweller voorop).
Ja, een blauwe dial zou wel in jouw collectie passen. Een Black Bay 58 of een JLC Polaris wellicht?
Eens voor wat betreft de sub/ dweller. Een goed alternatief voor de sub heb ik nog niet echt, maar ik wil m ook niet zomaar laten gaan.
@APMV de SMP is toch blauw Bij de polaris bewust voor de zwarte date gegaan. BB vind ik zelf te saai.
Al enig idee over een kleurtje? Ik zou wel iets ‘uitgesproken’ doen, blauw heb je al en lijkt bijna op zwart. Geheel naar HF traditie verwijs ik naar mijn eigen keuze, de koperen dial van Sinn. Ik vind het echt fantastisch!
Een groene Aquis heeft me altijd wel leuk geleken. Of iets oranjes. Al zou ik aan zo’n kleurtjes niet teveel geld willen uitgeven, want hoe vaak pak je ze nu werkelijk?
Of gewoon weer een TH Monaco erbij