Die originele Straptailor van 115 piek die erbij kwam was na 5 minuten al kapot.
Knakenspul.
Joejoe! Je krijgt zo een biertje van mij.
Tot 20:00 dan, daarna moet je het zelf betalen.
Houd eens op! Je maakt me dorstig!
Heerlijk Han. Niet te veel kwantiteit maar wel lekker veel goud!!
Veel plezier vandaag!
Haha jij gaat ook ekker met je collectie-in-collectie hoor👌
Thanks! Dibs noted.
Is Aquastar niet wat te degelijk? Ik vind ze tof… maar dat zegt meestal wel dat t design niet heel gewaagd is.
Had ik ook al bij een ander bandje (60 Euri meen ik)
Die dingen moeten ze afschaffen
Ik vond hem wel vet!
Maar deze ook:
Redelijk in elkaars vaarwater, afgezonderd van de platen en layout. Voorkeur gaat wel uit naar de Synchron.
Vind je? Ik vind de aquastar veel ingetogener dan een doxa of synchron. Die laatste 2 vind ik erg in elkaars vaarwater zitten. Of bedoelde je dat?
Die synchron is wel de tofste van de 2. Alleen was dat niet een relletje omdat die ene Dude achter de doxa revival daar had lopen eikelen?
Ja
De Aquastar is euh…heel anders. Draagt kleiner, sunburst…iets meer bling. Voor een toolwatch dan. Als je snapt wat ik bedoel.
Precies mijn gevoel erbij inderdaad. Een beetje zoals de SLA017 ook -voor mij- een wat statigere diver is.
Gameplan 2022, klinkt als een strak plan
Mist nog een tool
heb nog zo’n plastic onding, mijn Casio G-spot…
Maar die beschouw ik niet als onderdeel van de collectie en gaat echt puur als klushorloge om de pols.
Hah ja het is wel leuk jezelf wat te beperken tot 1 merk voor toekomstige aankopen. De rest heb ik wat gezien momenteel, binnen mijn comfortzone qua prijzen althans
‘Rommelmarkt?’ vraagt mijn vriendin…
Wauw, get together met 50 personen?