Jouw collectie op één foto deel VII

Present! :dancer:

Nog steeds niet zat nee :upside_down_face:

Klopt. Leuk ding inderdaad hoor :ok_hand:

Onmogelijk!!!

Jazeker, maar kom maar eens met wat fatsoenlijks. Zo een two-tone explorer vind ik wel tof trouwens.

2 likes

Jij bent geen type voor half werk, volgoud wil je.

2 likes

11 likes

Beetje lastig te krijgen alleen op het moment

1 like

Bizar mooie collectie!!! :muscle:t2::ok_hand:t2:

1 like

Je kon op 1 bepaalde dag bestellen en daarna is het klaar. Kan je 'm alleen nog gebruikt ergens scoren.

1 like

Ik kan het hier wel op hoor, super toch?

33 likes

Een Navitimer omschrijven als “meer dressy”… interessante invalshoek :joy::joy::joy:

1 like

Nee.

7 likes

Superset met veel horloges die ik ook zou kunnen kiezen :slight_smile:
Heb je alles in de roulatie of draag je er maar een paar veel (zoals ik doe)?

1 like

Wellus.

Bijna alles in roulatie. De explorer 1 draag ik alleen op vakantie. De rest wisselt om de x weken.

3 likes

18 likes

Mooi horloge. Maar wat is er nou zo fatsoenlijk aan. Het merk is toch wat patserig.

Dat ligt aan de drager. Heb jij een vettig matje en een trainingspak, dan oogt het misschien fout. Verder zijn een donkere plaat i.c.m. rose goud behoorlijk subtiel.

3 likes

Begint allemaal wat teveel overlap te krijgen denk ik. Wel tof, dat dan weer wel :slight_smile:

En dit dus.

Helemaal eens. Het merk lijkt mij alleen wat overrated. En te duur :wink:

Dat kan. Wat draag je zelf graag?

Fan van Omega, maar ook een Frederique Constant en Tissot in de winder. Je hoeft voor mij niet meteen te zien wat voor merk het is. Levert leuke gesprekken op.

1 like

Die Seamaster :heart_eyes:

1 like

Nog steeds super content met mijn kwartet. Ik weet dat het nooit écht af is, maar ik zit er voor m’n gevoel dicht tegenaan. Dat geeft dan op een andere manier juist weer onrust merk ik… 🫣🤔

59 likes