Oke toch helemaal prima… smaken verschillen! Ik heb de ‘oude’ destijds omgehad maar werd toch wel een beetje bang van de service/OH kosten. Tuurlijk mag wat geld kosten maar kan wel echt tegenvallen.
Heerlijk dit
Zeker , maar die Zenith is wel heel tof hoor .
Prachtig.
Keurig setje. Niets om je voor te schamen!
Congrats! Leuke aanvulling op de andere 3.
Ja sublieme set hoor. De VC zou balans brengen in de collectie.
Momenteel ook m’n grail maar aan list never gonna happen.
Waarom?
2-4 j wachten? Als ze je al willen noteren?
OK ook al zo erg dus.
Ja das n idee
Maak die jongen nou niet gek. Straks ligt ie weer ‘s nachts te malen, onze onrustman!
Ik dacht ook enkel in de Boutiques nog te koop…
De blauwe.
2e probleem hier is dat VC uit AD aan het wegtrekken is. Dus kans dat ze al geen VC meer doen is groot tot je m hebt.
Nee, gray is the way.
Goede set hoor!
Wat ze allemaal ook zeiden. De rolesor ex is gewoon een gave actie.
Wow verzameling! De Zenith is de tussenstap naar de VC? Ik heb hem ook (de Zenith dan) dus begrijp me niet verkeerd, maar hier valt hij wel wat uit de toon.
Zit de foto nog eens te bekijken maar wat een mooie gebalanceerde verzameling blijft dit toch. We hebben op dit moment geen enkele overlap (Zenith Defy maar wel een hele andere versie ). Toch zit er heel veel tussen dat ik best zou willen hebben en ook nog wel wat dat ik in het verleden gehad heb en best terug zou willen als de prijzen wat minder extreem waren…Mis eigenlijk wel een Speedy….misschien toch weer een keer een proberen dan een minder standaard versie (bijvoorbeeld de Dark of Grey side)?
Yvan’s bedoel je? Colman blijft voorlopig nog dacht ik.
Denk dat we qua smaak wel redelijk dezelfde lijn hebben.
Speedy zou ik nog wel eens willen alleen dan, net als je zegt, wel een speciale uitvoering. De door jou genoemde versies gaan te groot vallen ondanks dat iedereen zegt van niet Ik denk meer aan een Tuesday of Alaska