Jouw collectie op één foto deel VII

Mooie set, maar wat lijkt die Tudor groot ivm EXP en SUB

1 like

:star_struck::star_struck::star_struck:heel mooie collectie

Echt prachtig :ok_hand:

Ook heel tof :hugs::+1:

3 likes

Dertig maanden geleden was er één horloge en dat was een Apple Watch. En nu heb ik deze set waar ik oprecht gelukkig mee ben.

Er is geen prijs voor het spotten van de vreemde :duck: eend.

Precies de helft komt uit het blauwe gedeelte. Twee andere van andere verkopers. Vier zijn nieuw gekocht waarvan twee rechtstreeks uit :japan: Japan.

De toekomst? Er staat voor eind dit jaar nog een leuke Japanner in bestellen, van een nieuwe microbrand. En het zal niet verbazen dat er ooit een King Seiko en een Grand Seiko moet komen. Maar dat zijn dromen. Ik ben toch blij met wat ik nú heb.

En mag ik hier even zeggen: geweldig dat dit forum er is met alle mooie plaatjes, bijzondere verhalen en de speciale sfeer :+1: :+1: Dank iedereen die hier aan bijdraagt.

51 likes

Gave set. Maar met name die espada :drooling_face: wat een schitterend horloge

1 like

Draagt als de Explorer, maar is wat dikker en toont inderdaad wel wat forser

Probeer ook eens een Zwitser of een Duitser.

Niet beter, maar anders. Geven mij persoonlijk nog een leukere beleving.

1 like

In 30 maanden opgebouwd. Respect. Verslavend wellicht :thinking:

1 like

Prachtige set zeg. Voor elk wat wils. Geen dresser in de collectie?

1 like

Ik zie vaak hele mooie dressers hier voorbijkomen. Maybe one day…

1 like

Dank! Ja dat is echt een pareltje. Ik denk wel eens om hem te verkopen en een el primero chrono te kopen. Maar kan er nog geen afstand van doen.

2 likes

Zodan. Endgame klokken!

Zou alleen nog een A lange und Söhne en een FP Journe kunnen verzinnen om hierbij aan te sluiten. En die daydate ofc. En dan heb je nog 1 vak over…

Een van die limited run, high complication JLC’s misschien? Breguet? Piaget?

Maar hoe dan ook proficiat met deze 6 parels. :ok_hand:

1 like

Deze en de espada samen zijn al een schitterende set op zich. Ik zou m nooit weg doen. Eeuwig zonde. Een van de allermooiste 3-handers :ok_hand:

Tussenstop in mijn horloge reis. Drie aankopen dit jaar, dus voorlopig een pas op de plaats. Ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen

Op het verlanglijstje in elk geval:
Tudor BB GMT root beer
Longines Spirit Zulu Time
Squale sub 39 GMT
Eerst maar eens genieten van de huidige collectie :stuck_out_tongue_winking_eye:

37 likes

Zal er ongetwijfeld komen! Ik ben ook heel benieuwd wat ik over 30 maanden heb.

Welnee… :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Als ik jouw collectie zo zie kan het zomaar dat na deze week je verlangenlijstje 1 extra Tudor zal krijgen :wink:

1 like

Vol verwachting klopt mijn Tudor hart :smiley:

1 like

Phoeee :ok_hand: ik zie daar alleen al 4 toppers van Tudor liggen en dan de rest nog .

2 likes

Dank je Dan :+1:t2::pray:

1 like

Kleine update. Santos en Chronomaster Sport zijn erbij gekomen. Na de zomer weer verder met de hobby, eerst maar even afkoelen en op vakantie :grin:

Tevens de afspraak met mezelf dat er niets meer bij mag zonder dat er iets uit gaat. Dat gezegd hebbende, de Furlan Marri gaat er binnenkort wel uit :smirk:

90 likes

Zoveel horloges en geen enkele geel- of roségouden.

De Koran zegt nee?

15 likes