Jouw collectie op één foto deel VII

Doe maar niet. :nerd_face:

1 like

Ik verwacht gewoon fotos van die mooie zolderverbouwing en Mw ST, dan hoef ik niet te fantaseren zoals @Rolopalooza.

2 likes

Voor mij n weet, voor jullie… :nerd_face:

Haha en 2 DJ’s is misschien ook wat te veel van het goede dus er komt vast wel wat beweging.

Hele mooie, diverse en goed gebalanceerde collectie. Er zijn een paar verzamelingen waar ik een beetje jaloers van wordt op het forum en dit is er een van. Een beetje out of reach maar niet te ver zoals sommige verzamelingen hier en vooral een combinatie die top is en met ook nog fraaie foto’s. Chapeau. Heb je wel eens iets met IWC gedaan in de verzameling?

Nou en deze dan;)

9 likes

Ik heb een petit prince Mark XVIII gehad. Heel mooi die plaat maar droeg m weinig. Ik zou graag zo een chrono willen maar die maten van IWC zijn bijna altijd te groot voor mij.

Het is dat ik al een tank heb anders zou ik zoiets wel overwegen ja.

1 like

Meer horloges dan pullovers precies :joy:

3 likes

Prioriteiten huh :grin:

5 likes

Wat een set. Geweldig!:heart_eyes:

1 like

:joy:

1 like

Jouw set heb ik al menig keer voorbij zien komen in diverse samenstelling, en telkens denk ik. One day. One day I will collect something like that.

Wie weet haha

2 likes

Indrukwekkende collectie. Duidelijke voorkeur voor bepaalde merken, maar wel begrijpelijk :heart_eyes:

bij deze een update van de afdeling vintage:

ik heb vanmiddag een naar mijn mening schitterende Datejust 1603 linen dial sigma folded jubilee uit 1967 mogen toevoegen. Hier kan je er wat meer over lezen.

49 likes

Setje voor de zomer :+1:

56 likes

Heel tof!!

1 like

Over paar maanden ga ik paar dagen ergens heen waar ze waarschijnlijk bijna alles hebben wat mijn lijstje staat. Alleen paar kleine merken en een Brequet 9067 passen word lastig :sunglasses:

1 like

Wat gaaf zeg! Ben benieuwd! :grin:

1 like

Fleurige bandjes :ok_hand:

1 like

Nice!:+1:t2:

1 like

Laat die zomer maar komen.
Die rode band is gaaf op de SM (jammer dat ik rubber zelf niet prettig vind)
De oranje op de OP ook trouwens