Die victorinox is hartstikke leuk.
Max 3 stuks in huis dus valt mee
Ook best wat uit gegaan dit jaar. Moet wel een beetje te behappen blijven
Blij mee inderdaad. Bijna continue op staal gedragen. Die band is zo een stuk fijner dan die van het vorige model.
Van de vrouw, maar durf die ook best dragen.
Ik ontbreek eigenlijk enkel nog een schakeltje om comfortabel te dragen.
Dat is het goede woord.
krijg je weer billenkoek als ze erachter komt
Oef. Denk daar nog maar eens over na. Echt een uniek setje die als sub-collectie erg leuk in de collectie zit.
Prachtig en nog van harte.
Maar ben je niet bang dat naast de p39 de squale alleen nog maar wordt omgegespt bij het wassen van de auto? of fiets?
- Ja, weliswaar sporadisch
- Ja, vaker dan de pelagos 39
- Nee, eigenlijk zou ik die niet echt vaak pakken en dragen
- Ja ik zou ervoor zorgen dat ze allebei gelijke polstijd krijgen.
- De pelagos zou dit altijd winnen
- De squale wint.
0 stemmers
Ja de Pelagos is een topper, maar voor afwisseling naar mijn werk en om weer onbezorgd banden te swappen is de Squale een leuke aanwinst.
Laats een aardige kras op de band van de Pelagos gemaakt bij iets simpels .
Even iets uit een stelling pakken ach gelukkig goed gekomen uiteindelijk, maar toch .
Ook leuk, maar op die UG nog mooier.
Ik twijfel ook enorm!
Dank je. Heb dit ook van het begin ook een mooi model gevonden. Jammer dat de blauwe alleen als quartz geleverd werd, maar dat vond ik ook weer geen dealbreaker.
Ik heb horloges die duurder zijn dan m’n Squales. Maar toch draag ik m’n Squales (ja, 3 stuks, inmiddels) het vaakst. Gewoon heerlijk draagcomfort, lekker zorgeloos, pretentieloos, maar wel degelijke kwaliteit, mooie heritage en het ziet er nog leuk uit ook!
Diversiteit, modellen en kleuren, een prachtige collectie
Links en rechts weer wat geschoven, maar er is na al die jaren eindelijk een langere periode een vaste basis ontstaan. Lekker wel
Heb je die Seiko linksonder al binnen? Of is dat niet jouw pols?
Leen pols, horloge is nog onderweg.
Puik setje Walter.