Jouw collectie op één foto deel VIII

Ben altijd benieuwd geweest hoe een moderne Mark om de pols draagt

Zo ontzettend mooi

Van de laatste aanwinsten heb ik geen topics zien passeren :stuck_out_tongue:. Mooie collectie intussen!

1 like

Redelijk vergelijkbaar met de oude, verwacht ik.

Het formaat is hoegenaamd hetzelfde. Misschien wel iets dikker omdat de nieuwe een automaat is (?) En betere / degelijkere band en sluiting etc.

Maar ik heb hier geen ervaring mee.

1 like

Die IWC is vet zo met zijn rode plaat!

3 likes

Die knalt er wel uit. Goede combi met die band :ok_hand:

1 like

Meh, doet juist afbreuk aan dat mooie rood imho.

Of komt door het licht op de foto…?

3 likes

Poah, die navitimer is gaaf zeg :drooling_face:

Die verdient sowieso een mooiere foto. En zou ik zo vrij mogen zijn om het referentienummer daarvan te vragen?

1 like

Eens, die band is niet zo mooi.

Een donkere band zou in mijn ogen veel vetter zijn.

Ligt er natuurlijk ook weer aan op welk huidtype je deze combi draagt :sunglasses:

Met de Fortis erbij!

44 likes

44 likes

Het is ook een sport/professioneel horloge, geen dresser. Dus dan ben je goed bezig :grin:

Deze ‘1merk’ collectie verdient een betere foto- collage, in beter licht. Mooie niche collectie wel.

4 likes

Mijn collectie 4 eigenzinnige horloges, geen allemansvriendjes denk ik. Maar erg blij mee!
3 titanium toppers ook. :grin:

De Sinn UX is mijn dagelijkse werkhorloge, de gele Seawolf is de vakantie beater. De IWC Split Minute is de sportiever klassieker, altijd goed! De Speedmaster Two Counters is ook altijd goed!

De bronz roze Oris is van mijn vriendin, ze heeft ook nog een Oris X Momotaro Jeans trouwens maar die heeft ze om.
Het zakhorloge is van mijn opa geweest.

47 likes

+1

1 like

De IWC op titanium band is een genot om te dragen :+1:t2:

2 likes

Oe nice, je hebt die superocean voor de japanse markt. Erg mooi ding. Daar mag je best nog eens wat foto’s van plaatsen :wink:.

en een mooiere foto van je collectie overigens ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Mijn subcollectie vintage weirdos and freaks (afwijkende kastvormen)

26 likes

wat een waanzinnig mooie 3-piece !! Hiermee heb je ‘‘niets anders nodig’’

1 like

Bedankt, je zou zeggen dat het nu klaar is, maar toch jeukt het om verder te kijken. Deze hobby lijkt wel eindeloos