Jouw collectie op één foto deel VIII

Van de laatste aanwinsten heb ik geen topics zien passeren :stuck_out_tongue:. Mooie collectie intussen!

1 like

Redelijk vergelijkbaar met de oude, verwacht ik.

Het formaat is hoegenaamd hetzelfde. Misschien wel iets dikker omdat de nieuwe een automaat is (?) En betere / degelijkere band en sluiting etc.

Maar ik heb hier geen ervaring mee.

1 like

Die IWC is vet zo met zijn rode plaat!

3 likes

Die knalt er wel uit. Goede combi met die band :ok_hand:

1 like

Meh, doet juist afbreuk aan dat mooie rood imho.

Of komt door het licht op de foto…?

3 likes

Poah, die navitimer is gaaf zeg :drooling_face:

Die verdient sowieso een mooiere foto. En zou ik zo vrij mogen zijn om het referentienummer daarvan te vragen?

1 like

Eens, die band is niet zo mooi.

Een donkere band zou in mijn ogen veel vetter zijn.

Ligt er natuurlijk ook weer aan op welk huidtype je deze combi draagt :sunglasses:

Met de Fortis erbij!

44 likes

44 likes

Het is ook een sport/professioneel horloge, geen dresser. Dus dan ben je goed bezig :grin:

Deze ‘1merk’ collectie verdient een betere foto- collage, in beter licht. Mooie niche collectie wel.

4 likes

Mijn collectie 4 eigenzinnige horloges, geen allemansvriendjes denk ik. Maar erg blij mee!
3 titanium toppers ook. :grin:

De Sinn UX is mijn dagelijkse werkhorloge, de gele Seawolf is de vakantie beater. De IWC Split Minute is de sportiever klassieker, altijd goed! De Speedmaster Two Counters is ook altijd goed!

De bronz roze Oris is van mijn vriendin, ze heeft ook nog een Oris X Momotaro Jeans trouwens maar die heeft ze om.
Het zakhorloge is van mijn opa geweest.

47 likes

+1

1 like

De IWC op titanium band is een genot om te dragen :+1:t2:

2 likes

Mijn subcollectie vintage weirdos and freaks (afwijkende kastvormen)

26 likes

wat een waanzinnig mooie 3-piece !! Hiermee heb je ‘‘niets anders nodig’’

1 like

Bedankt, je zou zeggen dat het nu klaar is, maar toch jeukt het om verder te kijken. Deze hobby lijkt wel eindeloos

Er is weer veel gekomen en gegaan, dus tijd voor een update… Wat een gekte is het geweest dit eindejaar!

Ik ben normaal niet van het “herkopen”, maar de grijze Connie is terug door een mooie ruildeal en ik zat al weken te twijfelen over welke GS ik het beste past bij mijn stijl… Blijkt dat ik die verkocht heb afgelopen zomer. Die komt eerstdaags weer binnen, dus heb in een archieffoto gebruikt voor de collage :blush:

We gaan dit jaar wat renoveren aan ons huis, dus vanaf nu gaat het op een laag pitje moeten. Bij grote aankopen is het nu echt het principe van “iets erin is iets eruit”.

Wat staat er nog op het wenslijstje? Vintage Omega voornamelijk.

• Een 80’s Manhattan Connie zou de set volledig maken voor mij. Zal perfecte staat moeten zijn en liefst automaat.
  • Een Chronostop blijft charmeren.

Op de langere termijn?

• Een Zenith, misschien wel de Defy Skyline Skeleton. Als die in titanium kwam dan was het sparen geblazen.
  • Een GS op stalen band.

102 likes

Toffe set Jasper!
En vintage wensen, mooi zo :raised_hands:

1 like