Jouw collectie op één foto deel VIII

Er is weer veel gekomen en gegaan, dus tijd voor een update… Wat een gekte is het geweest dit eindejaar!

Ik ben normaal niet van het “herkopen”, maar de grijze Connie is terug door een mooie ruildeal en ik zat al weken te twijfelen over welke GS ik het beste past bij mijn stijl… Blijkt dat ik die verkocht heb afgelopen zomer. Die komt eerstdaags weer binnen, dus heb in een archieffoto gebruikt voor de collage :blush:

We gaan dit jaar wat renoveren aan ons huis, dus vanaf nu gaat het op een laag pitje moeten. Bij grote aankopen is het nu echt het principe van “iets erin is iets eruit”.

Wat staat er nog op het wenslijstje? Vintage Omega voornamelijk.

• Een 80’s Manhattan Connie zou de set volledig maken voor mij. Zal perfecte staat moeten zijn en liefst automaat.
  • Een Chronostop blijft charmeren.

Op de langere termijn?

• Een Zenith, misschien wel de Defy Skyline Skeleton. Als die in titanium kwam dan was het sparen geblazen.
  • Een GS op stalen band.

102 likes

Toffe set Jasper!
En vintage wensen, mooi zo :raised_hands:

1 like

Heerlijk, Jasper. Fijne mix van vintage en modern. :ok_hand:

1 like

Er kan maar weinig tippen aan de charme van vintage! In mijn geval Omega dus. En als het geen vintage is, dan ga ik voor vintage geïnspireerd :wink:

Dankje! Vintage is echt leuk voor erbij, naast het moderne geweld :+1:

3 likes

66,66% van de premium collectie

48 likes

Fantastische combo alvast!

Dat maakt nieuwsgierig naar de overige 33,33%! :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Mooie combo van stijlen en tijden :+1:t2::+1:t2:

1 like

Tof hoor! Je hebt een verfijnde smaak. Ook al is het een beetje Omega-heavy :grin:.

1 like

Persoonlijk zie ik dat als een plus. :upside_down_face:

6 likes

Dank! :pray:

Ik deel de mening van @flowert hieronder :wink: . Zeker vintage Omega is fijn…Goeie prijs kwaliteit en veel aanbod!

Dat dus :+1:

3 likes

Leuke set dit! :+1:t2:

1 like

Lekker hoor! Ik vind dit dus ook een super toffe GS de SBGA293.

1 like

Kan er volgende week zo anders uitzien😅

#Flipper virus

34 likes

Heerlijke set zo :ok_hand:

Diep in ons hart zoeken we eigenlijk allemaal een vriendin ( vrouw) die ook om horloges geeft. :wink:

Zo herkenbaar, mooie collectie hoor.

6 likes

Mooie collectie :+1:
Ik ben benieuwd naar de foto volgende week :grin:

1 like

Er gebeurt weer genoeg, 2023 wordt weer zo’n jaar denk ik :rofl:

Huidige stand van zaken: neig plotseling naar zwarte dials (heerlijk!) gezien de laatste drie NA’s alle een zwarte plaat hebben

En deze vriendinnetjes ga ik binnenkort op een hele nette manier dumpen (ligt aan mij, niet aan hen):

36 likes

Gelukkig maar :stuck_out_tongue_closed_eyes: lekkere collectie :+1:

1 like

Mooi elftal. Toffe variatie. Snap eigenlijk niet dat je de Circula en Baltic wegdoet?

2 likes

Thanks! De Circula is een echte twijfelgeval (die kan zomaar eens blijven) maar de Baltic vind ik helaas te klein dragen (bloedmooi!!)

1 like

Na zijn nette Duitse, voelt al de rest als foorwijven vermoed ik. Gaat over horloges voor alle duidelijkheid.

2 likes