Goeiedag, mooie set man!
Prachtige box ook!!
Potverdikkie Willem, schitterend
Schitterend! Die Sedna is wel 1 van de mooiste SMP’s, goeie aanvulling
Heel benieuwd hoe die Sedna bevalt Willem!
Rest is behelpen natuurlijk.
-
De box zelf is zeer mooi.
-
Die Seiko als tweede van linksboven: is dat een klassieker? Hij lijkt qua doorsnede wat kleiner. Is 'ie 37 mm? Pracht van een horloge.
Ik zie hier vaker foto’s langskomen van (een) horloge(s) zoals jouw Rolex rechtsboven. Met een “afgebogen/afgeronde” ring/bezel. Is Rolex de enige die zo’n stijl ring gebruikt? Of zijn al die foto’s waar ik het over heb van jouw Rolex? Wat is de naam/type van die Rolex?
Pracht van een horloge.
prima collectie!!
Hi!
Meer modellen hebben een vergelijkbare bezel, GMT stijl.
De Rolex is een 16570 explorer 2.
@willemC: schitterende collectie, eigenlijk alleen maar klappers!
@CvK: prachtig, mooi gevarieerd, maar samenhangend. Hele toffe box ook!
@Drebin: mooie, compacte collectie, heel verschillend, maar ook passend. Klaar zo…
Ik ben bijna blij met de huidige staat van m’n collectie, al blijft er wat te wensen. De HMT was een impulsaankoop en gaat denk ik plaats maken voor een ana-digi. Twijfel tussen een goedkope Casio AQ of een wat duurdere, maar nog vettere Citizen Ana-digi temp. Duurt het alleen weer net iets langer voor m’n grail Speedmaster. Of toch een vintage Oyster?!
Mooie collectie!
Dit is zoals deze topic bedoelt is
show je collectie op een foto!
We maken ons er inderdaad vaak gemakkelijk vanaf
Het is niet zo eenvoudig om een collectieshot mooi te nemen. Hier is’t goed gelukt. Mooie collectie en foto @Dizono
Gewoon met de iPhone, even een Snapseed-bewerking eroverheen. Maar ja, ben wel fotograaf van beroep
Stel dit is je collectie en je hebt nog 13k budget. Wat voeg je dan toe?
Misschien iets met goud, of toch weer een cartier, two tone misschien of twee minder dure opties?
Hangt ervan af of het een net horloge moet zijn of liever toch weer sportief. Voor sportief zou ik Grand Seiko Evolution 9 gaan passen (White Birch Springdrive bijvoorbeeld) en Zenith Defy. De nieuwe Skyline Skeleton vind ik echt een heel interessant stuk, met een stuk korting op de adviesprijs wel. Cartier Santos is ook altijd leuk!
Helaas zit ik met mijn suggesties onder de 10k, dus je budget is wat te hoog voor mijn interessegebied
Mega gaaf dit drietal, maar zelf zou ik nog voor een blauwe datejust of OP gaan en daarnaast een cartier santos goud/staal (oudere generatie)
Die polar is echt prachtig succes met zoeken
Dit ligt heel dicht bij wat ik inderdaad in mijn hoofd heb ja. Vind ik een hele goede optie.
Te groot voor mijn smaak denk ik, een gouden neo vintage Reverso zou ik nog wel overwegen. Maar vraag me enorm af hoe vaak ik die zou dragen.
Ipv het gebruikelijke advies om het budget wat op te rekken en x te kopen, omdenken heet dat