@willemC: schitterende collectie, eigenlijk alleen maar klappers! @CvK: prachtig, mooi gevarieerd, maar samenhangend. Hele toffe box ook! @Drebin: mooie, compacte collectie, heel verschillend, maar ook passend. Klaar zo…
Ik ben bijna blij met de huidige staat van m’n collectie, al blijft er wat te wensen. De HMT was een impulsaankoop en gaat denk ik plaats maken voor een ana-digi. Twijfel tussen een goedkope Casio AQ of een wat duurdere, maar nog vettere Citizen Ana-digi temp. Duurt het alleen weer net iets langer voor m’n grail Speedmaster. Of toch een vintage Oyster?!
Hangt ervan af of het een net horloge moet zijn of liever toch weer sportief. Voor sportief zou ik Grand Seiko Evolution 9 gaan passen (White Birch Springdrive bijvoorbeeld) en Zenith Defy. De nieuwe Skyline Skeleton vind ik echt een heel interessant stuk, met een stuk korting op de adviesprijs wel. Cartier Santos is ook altijd leuk!
Helaas zit ik met mijn suggesties onder de 10k, dus je budget is wat te hoog voor mijn interessegebied
Mega gaaf dit drietal, maar zelf zou ik nog voor een blauwe datejust of OP gaan en daarnaast een cartier santos goud/staal (oudere generatie)
Die polar is echt prachtig succes met zoeken
Hahaha, dit is volgens mij inderdaad de oude van @bordewolf die hem ooit ruilde met @Samurai die hem afgelopen week na veel zeuren eindelijk aan mij verkocht.
Ik vind blauw altijd wel een prettige toevoeging in een zwart-witte set. Niet omdat ik ze zelf heb/had, maar dan denk ik toch aan een Reverso, of als dat niet je smaak is: een Datejust. Van het overige geld kunnen we een biertje gaan doen