Ik denk dat die Rolex links het model is waar ik naar vroeg aan @bordewolf. Pracht van een horloge. smiling_face:
Mag het ook een gedeelte zijn van je collectie? Bij deze 1 box, leuk de bovenste 9 horloges. Allemaal Seiko’s
Hahaha, dit is volgens mij inderdaad de oude van @bordewolf die hem ooit ruilde met @Samurai die hem afgelopen week na veel zeuren eindelijk aan mij verkocht.
Ik vind blauw altijd wel een prettige toevoeging in een zwart-witte set. Niet omdat ik ze zelf heb/had, maar dan denk ik toch aan een Reverso, of als dat niet je smaak is: een Datejust. Van het overige geld kunnen we een biertje gaan doen
Moet ik deze nou in het rekennazitopic plaatsen Ferry?
De bovenste rij bestaat uit 8 horloges. Geen 9.
Lekkere drol ben je toch, maar ja je hebt gelijk bovenste rij zijn er 8. Maar bedoelde eigenlijk de Seiko’s en de 9e ligt op de 2e rij links
Wat is de reden dat je 2 polars hebt? Beide coole horloges, daar niet van.
Nee Ferry, dat is een GS.
Je noemt een Rolls Royce ook geen volkswagen.
Niet echt een speciale reden maar gewoon omdat ik ze allebei erg mooi vind.
dat is helemaal waar, maar als we een Rolls Roye gaan vergelijken met een volkswagen is het maar net hoe je dat doet. Ze brengen je beide van A naar B.
. En ach, je mag een GS best wel vergelijken met een vijfje. Geven beide de tijd en de datum aan.
.
Ah, dat is in principe voldoende redenen
Leuke Hublot! Zijn daar betere plaatjes van?
Lekker Ferry, hoeveel had je er eigenlijk al voordat je op HF kwam?
Bedoel je horloges, dat waren er 6. 3 plakhorloges Gamages, 2 Alpha Sierra’s ( je weet wel van vakantieveilingen van meneer de Mol ) en 1 Seiko, 3e van Rechts jaren geleden voor mijn verjaardag gekregen die Seiko. Denk dat je zo ongeveer wel weet hoe groot mijn collectie nu is en welke horloges hier niet op staan.
Super, mooie kleurstelling en geestige materiaal combinatie!
Wow, mooie collectie, het duizelt mij een beetje.
Heb ik eens omgehad, maar voelde er helemaal niks bij…