Jouw collectie op één foto deel VIII

Ik denk dat die Rolex links het model is waar ik naar vroeg aan @bordewolf. Pracht van een horloge. :slightly_smiling_face: smiling_face:

1 like

Mag het ook een gedeelte zijn van je collectie? Bij deze 1 box, leuk de bovenste 9 horloges. Allemaal Seiko’s :smiley:

48 likes

Hahaha, dit is volgens mij inderdaad de oude van @bordewolf die hem ooit ruilde met @Samurai die hem afgelopen week na veel zeuren eindelijk aan mij verkocht.

3 likes

Ik vind blauw altijd wel een prettige toevoeging in een zwart-witte set. Niet omdat ik ze zelf heb/had, maar dan denk ik toch aan een Reverso, of als dat niet je smaak is: een Datejust. Van het overige geld kunnen we een biertje gaan doen

28 likes

Moet ik deze nou in het rekennazitopic plaatsen Ferry?
De bovenste rij bestaat uit 8 horloges. Geen 9.

7 likes

Huidige stand van zaken maar zou ooit nog wel eens een Daytona willen hebben😍

33 likes

Lekkere drol ben je toch, maar ja je hebt gelijk bovenste rij zijn er 8. Maar bedoelde eigenlijk de Seiko’s en de 9e ligt op de 2e rij links :wink:

1 like

Wat is de reden dat je 2 polars hebt? Beide coole horloges, daar niet van.

Nee Ferry, dat is een GS.
Je noemt een Rolls Royce ook geen volkswagen.

6 likes

Niet echt een speciale reden maar gewoon omdat ik ze allebei erg mooi vind.

4 likes

:rofl: dat is helemaal waar, maar als we een Rolls Roye gaan vergelijken met een volkswagen is het maar net hoe je dat doet. Ze brengen je beide van A naar B. :wink:. En ach, je mag een GS best wel vergelijken met een vijfje. Geven beide de tijd en de datum aan. :rofl:.

2 likes

Ah, dat is in principe voldoende redenen

1 like

Leuke Hublot! Zijn daar betere plaatjes van? :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Lekker Ferry, hoeveel had je er eigenlijk al voordat je op HF kwam?

1 like

Bij deze😊

10 likes

Bedoel je horloges, dat waren er 6. 3 plakhorloges Gamages, 2 Alpha Sierra’s ( je weet wel van vakantieveilingen van meneer de Mol :grin:) en 1 Seiko, 3e van Rechts jaren geleden voor mijn verjaardag gekregen die Seiko. Denk dat je zo ongeveer wel weet hoe groot mijn collectie nu is en welke horloges hier niet op staan. :wink:

1 like

Super, mooie kleurstelling en geestige materiaal combinatie! :yum:

1 like

Wow, mooie collectie, het duizelt mij een beetje. :grinning:

1 like

Wat dacht je hier van?

12 likes

Heb ik eens omgehad, maar voelde er helemaal niks bij…

1 like