Logisch antwoord als je naar diversiteit kijkt zou iets gouds en dress-achtigs zijn.
Mits je dit ook draagt uiteraard.
Jouw collectie bestaat op dit moment uit drie courante en breed inzetbare horloges (die ik persoonlijk ook draag of zou dragen), dus kennelijk is dit wat je draagt en wat je bevalt.
Horloges waar ik zelf ervaring mee heb en welke mij ontzettend goed bevallen en ik wel in jouw collectie zou zien zijn bijv:
Zenith Defy Classic Skeleton. Zelf heb ik de zwarte ceramische. Een super horloge dankzij het lage gewicht, de rubberen band, het draagcomfort en het spacey uiterlijk.
Grand Seiko, iets. Legio gave opties. Super finish. Misschien een keer iets op leer proberen? Spring Drive leuk?
Bulgari Octo Finissimo. In vergelijking met wat jij nu hebt en met bovenstaande twee opties wel iets specifieker en wellicht iets minder breed inzetbaar. Maar echt iets anders. Een waanzinnig horloge! Ik draag de mijne niet vaak, maar beschouw het als een pijler in de collectie
Verder kun je natuurlijk altijd een Datejust of Sub kopen, maar het is ook wel leuk om een keer je fantasie te gebruiken en iets anders te doen.