Jouw collectie op één foto deel VIII

Congrats!

1 like

Gisteren ook eindelijk gewenste horloge ter ere van geboorte van onze eerst zoon kunnen ophalen! Hij is inmiddels 1 jaar oud :joy:

Een keeper die mijn kleine Explorer van me krijgt op z’n 18e verjaardag!

Stond langdurig op de lijst voor OP36 in het groen, maar toen kreeg ik de kans voor deze en eigenlijk vind ik deze mooier, interessanter en veelzijdiger!

36 likes

Dubbel proficiat :partying_face:

Gefeliciteerd met je NA. Kun je dus nog 17 jaar van genieten en op passen

Tof! Dat is exact mijn gedachte met de speedy (alleen wellicht bij een wat oudere leeftijd, kan ik er zelf langer van genieten :zipper_mouth_face: )

Haha ja misschien maak ik er wel 21 van, of afstuderen of trouwen. Hangt er vanaf tegen die tijd :joy::joy:

1 like

Ook hier is een dubbele felicitatie wel op zijn plaats :hugs::+1:

1 like

Voor nu is dit de stand van zaken. BB58 black staat in het blauw. Mogelijk dat de DJ er nog uit gaat. Maar twijfel nog.

45 likes

Box 2 met Seiko Recraft enzovoort…

26 likes

Ik ben echt snel klaar tegenwoordig.
Deze twee en een gshock.

Komt wel een keer wat bij. Maar ben er een beetje klaar mee😱. Zou niet weten wat me hetzelfde gevoel geeft als deze twee. lekker genieten dus en veel dragen

53 likes

Bravo! Ben “ook” naar 3-piece aan het toewerken op een Casio hier en daar na. Zit nu nog op 5 en is lastig afscheid nemen, maar ik denk dat het gaat lukken.

1 like

Een tweede Speedy natuurlijk :joy:

1 like

Gaaf duo, wat moet een mens nog meer inderdaad!

Je zou eventueel je 1861 nog kunnen “upgraden” naar een 3861, dan heb je direct een betere stalen band erbij :blush:

1 like

Ook zonde, ik pas mijn schenen keuze vaak aan aan mijn te dragen horloge voor die dag :see_no_evil: of omgekeerd. :rofl: Maar wel een super collectie horloges. Wat is de breedte van het bed? :rofl::rofl:

Ben best tevreden met de huidige sotc. Er moet alleen nog een perpetual calendar bij op korte termijn. :grin:

34 likes

Is dat de side collectie? :rofl: :rofl:

Vandaag genieten van deze drie. Zou nog graag een horloge met witte dial toevoegen en een aantal mooie bandjes om te rouleren.

Ondertussen gaan sparen voor mijn grail: een GO Panomaticlunar op staal met groene dial. Ik hoop over 15 maanden voor mijn 30e verjaardag maar ik vrees het iets op te moeten schuiven😄

36 likes

Diver, Chrono, Beach2Boardroom

39 likes

Haha tja ik zou zeggen Breitling all the way :sunglasses: beach, boardroom and bed :grin:

Klopt wel idd waterdicht bij aankoop. Zou er nu niet meer het zwembad induiken. Althans niet na eerst een service beurt met goede waterdichtsheidstest