Veel meer in balans.
Ook weer niet mis Tom! Moet wel zeggen dat ik die groene Navi erg leuk vond staan in de set. Wellicht dat hij met een andere band (een zandkleurige nubuck van Molequin ofzo) wat rustiger had geoogd. Zenith EP terecht in het midden
Ook weer niet mis Tom! Moet wel zeggen dat ik die groene Navi erg leuk vond staan in de set. Wellicht dat hij met een andere band (een zandkleurige nubuck van Molequin ofzo) wat rustiger had geoogd. Zenith EP terecht in het midden
Lekker hoor Tom
Ze liggen toch keurig op een rijtje Simon
Goed gelukt, vooral die bovendste
Die rechtsonder vind ik by far de mooiste
Wat een gave collectie
Da’s de hele doos…
Daarom
Hahaha thanks!!
Oeps
Die blauwe Nomos springt er wel uit zeg.
Aangezien ik een paar nieuwe horloges heb is het tijd voor een nieuwe overzichtstentoonstelling van de collectie.
De lichtblauwe squalematic is nieuw (overgenomen), de Tissot heb ik ooit zeg bij de Bijenkorf gekocht en weer terug kunnen kopen hier op het forum, en ik heb eindelijk een automatische citizen.
Hier ook nog de beaters:
Dit is wel even genoeg geloof ik.
Leuk kwartet Erik. De Autavia vind ik echt wel een mooie toevoeging
Navitimer, speedmaster of el primero. Je mag er 1 houden welke wordt het? 1 van deze 3 wil ik kopen, gewoon om een chronograaf toe te voegen. Ik kom er niet uit…Ik neig naar de speedmaster maar dat is eigenlijk omdat ik dan een leuk trio omegas zou hebben.
Gooi hem in de Wristwatch battles topic! Ik stem voor de El Primero. Zenith maakt erg mooie chrono’s Zeker als je al Omega hebt.
Juist omdat je dan een trio aan Omega’s zou hebben, zou ik dat niet doen. Daarnaast is een Speedy (wat mij betreft) dodelijk saai én sinds een paar jaar ook behoorlijk overpriced.
Navitimer is leuk maar druk en best groot. De Zenith is met 38mm een perfecte en mooie maat, heeft een waanzinnige afwerking en is een echt liefhebbersmerk met mooie heritage.
Maar ik ben bevooroordeeld: