Jouw collectie op één foto deel VIII

Een idee, maar @tompj heeft ze alledrie die kan waarschijnlijk een gewogen oordeel geven.:thinking::slightly_smiling_face:

2 likes

Als ik wist hoe ik een poll moest maken dan deed ik het. Als jij wil, leef je uit en tag me even.:slightly_smiling_face:

Makkie toch?

:+1:

3 likes

Heb het al eens geprobeerd maar toen kwamen de voorbeeld teksten of hoe heten die teksten,ook op het scherm te staan.

Sowieso altijd even de preview bekijken en evt aanpassen:

4 likes

Best lastig. de Speedmaster is het horloge dat ik het meeste draag. De laatste versie is in mijn ogen geweldig. Comfortabel. Een toolwatch. Dat zijn de andere twee eigenlijk minder, hoewel je dat bij de Breitling misschien wel zou vermoeden.

Met het mes op de keel zou ik voor de Speedmaster kiezen. Maar het hangt ook van de rest van je collectie af. Heb je al een alleskunner die je dagelijks draagt, dan is de Zenith wel de mooiste. Mooiste afwerking, spannendste kastvorm, lekkere vibe.

De Navitimer is ook gebaseerd op een klassieker. Ook prachtig. Draagt ook fijn. Ik vind hem wel vooral op leer tot zijn recht komen. De andere twee gaan goed op staal en leer.

Top drie dus:
Speedmaster
El Primero
Navitimer

(Binnen mijn collectie. Heb je al een ‘daily’, dan Zenith op 1).

7 likes

Top, dank je voor je reactie. :slightly_smiling_face:

1 like

Ja heel positief verrast door de Autavia, op papier te dik maar draagt heerlijk in het echt.

1 like

Top roulatie collectie!

1 like

Zenith kopen!

Edit. Ik was geloof ik niet de enige met dit idee :see_no_evil:

10 likes

Welke horloges heb je daarnaast nog in de collectie? Om een idee te krijgen van je smaak en waar het naast ligt.

Dit en nog wat andere…

27 likes

Navitimer + speedmaster OF ZEP gaat idd gelijk op.

Ah, 1 van de 3, dan is er eigenlijk maar 1 optie!

Op de Seiko Presage na allemaal.

25 likes

Gave collectie Pieter. Paar mooie exemplaren die je hier (te) weinig ziet. Ik zou op jou chrono vraag wel voor de Zenith gaan :muscle:t3:

1 like

Indrukwekkende hoeveelheid Sven. Mooi geëtaleerd ook :+1:t2:

1 like

Bedankt!

1 like

Dat lijkt mij ‘s-ochtends wel een uitdaging. Keuzestress!

1 like

Mooie collectie. Ik zeg Zenith! El Primero

2 likes

Absoluut :joy::joy:

1 like