Ik zou met jouw collectie een ZEP toevoegen denk ik. Je zit al goed in de allrounders en het voegt wat kleur toe.
1 ding weet ik nu wel, de breitling staat op de laatste plaats.
Welnee. Gewoon lekker kopen wat je mooi vindt.
Doe zoals ik, een hele zooi Wristwatch Battles plaatsen en dan de minst populaire optie kopen
Dit. De Speedy is wel wat meer een toolwatch, denk de Zenith past beter
Dat deze nog niet weg is. Achja zijn natuurlijk ook veel centen en niet iedereen vindt het mooi.
Een gewone is al een flinke uitgave, voor o’n speciale editie is natuurlijk nog minder doelgroep. Wel een hele toffe!
Lekker gebalanceerd zeg, wat klassiekers en wat vintages en beaters.
Mooie collectie!
Strakke designs
Tijdloos
Maar ook:
Obligaat
In miljoenen wereldwijd aanwezig
Zeker deze horloges houden maar boy oh boy wat schreeuwt deze collectie om wat uniekers erbij, iets met bijvoorbeeld een goed verhaal, kleine oplage, gave kleuren, gave techniek….
Ik zou dan de horloges wegdoen, niet de kinderen. Tenzij die foto er niet bij hoort, dan zou ik alles wat uitsteekt bij de lugs wegdoen.
oooops, te snel gepost! Boulderende kids inmiddels weg!
On topic: die Heuer vind ik ongelofelijk tof!
Dat is hij ook, alhoewel het wel zo’n typisch horloge is dat het op de foto nòg beter doet dan in het echt. Bij het meerendeel van mijn collectie is het omgekeerde het geval.
Overigens zijn Heuer Cs3110’s echt een aanrader, vintage look and feel met de originele afmetingen, acrylglas maar toch niet de kwetsbaarheid van ècht vintage