Jouw collectie op één foto deel VIII

Meest gedragen: Speedmaster op staal.

2 likes

Verrassend dat een vintage datejust groter oogt dan een moderne bb36, mooie collectie

Die foto vertekent ook, want de BB36 oogt en draagt voor mij in het echt groter.

Maar zal binnenkort ook eens een update posten hier en kijken wat je dan vindt.

2 likes

Drie en nog een pols

15 likes

Klopt en staat ook te koop in het blauwe gedeelte! :wink:

7 likes

mijn huidige kleurrijke set voor dagelijks wisselen :slight_smile:

32 likes

Hierbij een beeld van de huidige stand van zaken:

In 2022 afscheid genomen van de Oris Aquis en de Oris ProPilot. :sleepy:
Aanwinsten zijn de Navitimer en de G-Shock. :smiley:

What’s next? Een Hi-Beat GS? Een mooie duiker? :thinking:

42 likes

Mooie collectie. Omega Planet Ocean erbij wellicht?

1 like

Ω is zeker een merk dat me blijft verleiden. Een PO heb ik 15 jaar geleden gehad (kostte toen €2.250 :roll_eyes:). Nu vind ik hem te dik. Dan zou het eerder een Seamaster 300 Heritage worden. Een Globemaster speelt ook al jaren in mijn gedachten. Wie weet, ooit.

2 likes

Die 300 is ook flink hoog hoor, weet niet of je die al eens in het echt gezien hebt.

1 like

Ja die dikte is wel een dingetje; daar zou Omega wel eens wat aandacht aan mogen besteden. Voor dat geld mag je wat mij betreft meer verwachten. Mijn Christopher Ward met 1000m waterdichtheid en zichtbodem is nog dunner dan een PO.

3 likes

Past bij jouw collectie niet eerder een Aqua Terra? Of is dat “meer van hetzelfde”?

1 like

14mm vs. 16mm zie ik. Het moet wel erg mooi zijn wil ik over de 14mm gaan. (Ja, de Navitimer en de Transocean zijn er net overheen.)

Heb de laatste weken inderdaad al een paar keer naar de Ω AT Small Seconds gekeken. Erg mooi. Maar ja: dat is dan weer niet een echte duiker.

1 like

Aah ik miste ff het gestelde kader :grimacing:

1 like

Heerlijk om die Seiko’s & Halios naast Patek en vintage Rolex te zien.

1 like

Echt een hele toffe collectie! Zal je wel trots op zijn :sunglasses:

1 like

Ben benieuwd, misschien ook een beetje vertekend door de banden.

Waanzinnig, die blauwe Zenith Elite (en anderen) en is dat nou de blauwe variant die GS op die BOR band :star_struck:

1 like

De GS op de BOR band is de SBGR261 na een wisseling van de originele leren band. De blauwe GS is de SBGA375.

1 like