Maar laten we eerlijk zijn, een gouden santos is wel erg lekkelll
Misschien moet ik gewoon zelf een gouden santos kopen… ipv
Ja mee eens. Alleen ik vind de stalen santos wel meer onder de radar en een gouden day date is wel ultieme flex horloge. Als je die combineert heb je eigenlijk geen ingetogen dresser meer en je bent je ultieme flexbak kwijt.
Ik heb niets met speedmasters zelf… zou die dumpen voor een Zenith el Primero oid.
Zo’n oude DD valt wel mee toch? Dat is een redelijk normaal te dragen dresser imo.
Ja is zo, niet iedereen kan m pullen overigens. Hij maakt chique heren chiquer en niet chique heren nog minder chique
Ik vind de gouden day date overigens mooier dan de gouden santos. De witte plaat matcht minder lekker met full gold vind ik. De stalen santos vind ik daarom ook beter geslaagd.
Ja ok, heel vet.
Ooit een 6 digit DD en een 4/5 digit DD naast elkaar vast gehad?
Exact, ik moet Ruud hier toch gelijk geven.
Bedankt! Ik denk dat het vooral ook het fenomeen is van “blij zijn met wat je hebt.” Ik moet het nog gaan zien, maar ik merk nu al dat ik jou en anderen gelijk moet geven dat beide me een ander gevoel geven wat ik niet had verwacht.
Squale is met name een lekkere vakantie beater zonder dat je met je Rolex op sjouw moet.
Lekker rigoureus!
Ja, ik begrijp wat je zegt en heb dat gevoel zelf ook. Zo van “weer een zwarte wijzerplaat toolwatch.” Waarbij de Santos en Day-Date toch wel echt twee werelden van verschil zijn. Het enige issue is dat de Speedy, zeker op z’n stalen band gewoon een heerlijk horloge blijft als ie eenmaal om de pols zit. Ik merk alleen wel dat hij bij mij veel overlap heeft met draagmomenten samen met de Sub.
Ik heb de vol roségouden variant omgehad maar daar kun je echt iemand mee KO slaan
Staal is zoals anderen zeggen toch net wat subtieler. Als ik echt zin heb in goud dan pak ik alsnog wel m’n Tony Soprano momentje.
Dat is dan wel weer het voordeel van de 18238, stuk minder flashy dan de moderne uitvoeringen.
Yep, en dat verschil voel je wel!
Geen halve maatregelen!
Schitterende collectie!
Dit is wel mijn einddoel zo hoor
Ja. Met stalen modellen vind ik het verschil groter. Ik neig meer naar 5 digit, ondanks / dankzij de bekende verschillen
Er gaan wel twee toppers het nest verlaten ,jammer hoor.
Maar zo gaat dat nu eenmaal vaak met die hobby van ons
Tot euro 10k
Je hebt juist nu veel balans in stijlen en kleuren. Pas op de plaats en genieten, lijkt me
Niet mijn collectie hoor! Zou wel gaaf zijn, maar ook wel eentonig
Precies en dat kun je dus niet meer doen, als je 'm verkoopt. Gewoon houden, dus. Voegt ook lekker wat kleur toe. Wordt best saai, anders, imo.