Jouw collectie op één foto deel VIII

Yes yes, ik was blij dat ie binnen HF ging blijven…
Hij was/is r wel heel blij mee.

Tja, ultra gaaf horloge (dat meen ik, zelfs beetje spijt) maar er komen nog zoveel gave.

Kijk zelfs uit naar nieuwe plaat van streamliner

3 likes

Ja, dat is ook zo. En het is leuk om lekker een beetje bezig te blijven, dan moet er ook wel eens iets moois vertrekken. Komt altijd wel iets leuks voor terug.

2 likes

46 likes

Dit is hem voorlopig eventjes….alleen de 223 wordt ooit nog naar een springdrive diver geüpgrade…🫣🫣🫣

30 likes

Erg mooie collectie Koen :+1:

1 like

Van twee naar vier :ok_hand:t2:

38 likes

Lekkere foto hoor. Super mooie aanwinst

1 like

Sinds twee dagen weer een verandering in mijn twee stuks collectie ,deze is ipv de Squale gekomen .

een heerlijk horloge met vintage uitstraling.
Dus zo ziet het eruit naast de Pelagos.

36 likes

Mooi duo :ok_hand:t2:

1 like

Aquastar weg en de Breitling erbij :slight_smile: Lekker veel blauw op het moment!

56 likes

Tof de Breitling. Ondergewaardeerd in de huidige line up van Breitling. Ook de gmt versie is erg cool.

1 like

Ja, dit is de 36mm en die heeft Breitling als dameshorloge op de site staan. Dan zien nog minder mensen hem, terwijl het een heerlijke alleskunner is met fantastisch mooie band.

4 likes

Ook waar! Heb de 36mm met groene plaat regelmatig geadviseerd als optie voor een rolex DJ. Niet een optie waar velen aan denken (begrijpelijk ook)

2 likes

Mijn Junghans klokjes.

22 likes

Huidige stand van zaken:

Uiteindelijke doel is om de kwantiteit om te ruilen voor kwaliteit. Voor nu nog lekker van alles proberen, dragen en kijken welke maten, kleuren, bandjes en stijlen mij het meest bevallen.

32 likes

Cool :sunglasses: deze toevoeging. Breitling die je te weinig ziet. Mooie collectie :muscle:t3:

1 like

Keuze genoeg Robert :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dankje! Werd 1,5 jaar geleden door @TiBrew geinfluenced met de Breitling. Kwam er toen met hem net niet uit, maar kon hem toch niet loslaten :slight_smile:

4 likes

Haha klopt wel. :laughing: Wonderbaarlijk genoeg krijgen ze allen geregeld draagtijd.

1 like

Jaaa hij heeft m eindelijk hoor🥳 Congrats!
Blijft echt een heel mooi ding! En die band is een kunstwerk opzich. Hoe bevalt ie je?

15 likes