Yes yes, ik was blij dat ie binnen HF ging blijven…
Hij was/is r wel heel blij mee.
Tja, ultra gaaf horloge (dat meen ik, zelfs beetje spijt) maar er komen nog zoveel gave.
Kijk zelfs uit naar nieuwe plaat van streamliner
Yes yes, ik was blij dat ie binnen HF ging blijven…
Hij was/is r wel heel blij mee.
Tja, ultra gaaf horloge (dat meen ik, zelfs beetje spijt) maar er komen nog zoveel gave.
Kijk zelfs uit naar nieuwe plaat van streamliner
Ja, dat is ook zo. En het is leuk om lekker een beetje bezig te blijven, dan moet er ook wel eens iets moois vertrekken. Komt altijd wel iets leuks voor terug.
Dit is hem voorlopig eventjes….alleen de 223 wordt ooit nog naar een springdrive diver geüpgrade…🫣🫣🫣
Erg mooie collectie Koen
Lekkere foto hoor. Super mooie aanwinst
Sinds twee dagen weer een verandering in mijn twee stuks collectie ,deze is ipv de Squale gekomen .
een heerlijk horloge met vintage uitstraling.Mooi duo
Tof de Breitling. Ondergewaardeerd in de huidige line up van Breitling. Ook de gmt versie is erg cool.
Ja, dit is de 36mm en die heeft Breitling als dameshorloge op de site staan. Dan zien nog minder mensen hem, terwijl het een heerlijke alleskunner is met fantastisch mooie band.
Ook waar! Heb de 36mm met groene plaat regelmatig geadviseerd als optie voor een rolex DJ. Niet een optie waar velen aan denken (begrijpelijk ook)
Huidige stand van zaken:
Cool deze toevoeging. Breitling die je te weinig ziet. Mooie collectie
Keuze genoeg Robert
Dankje! Werd 1,5 jaar geleden door @TiBrew geinfluenced met de Breitling. Kwam er toen met hem net niet uit, maar kon hem toch niet loslaten
Haha klopt wel. Wonderbaarlijk genoeg krijgen ze allen geregeld draagtijd.