Het was even flink passen en meten met de band, maar eenmaal op maat is de band heel comfortabel en zo mooi
Een serieus tof model dit. Van harte ermee!
Heerlijke collectie
Ja dat op maat krijgen vond ik ook een gedoe inderdaad. Soms net lastig met zo’n vlindersluiting.
Alle vakjes zijn gevuld. Voorlopig even geen wijzigingen in de collectie. Althanks, dat is het plan…
Dat is een mooi setje zeg!
Poehee, da’s een smaakvol ensemble!
Hier kan ik me goed in vinden
Ik mis mijn ZEP!!!
Ik ook, minder ZEP foto’s dezer dagen op HF.
Even gerommeld met wat pocketshots. behalve die coral dan, daar heb ik gewoon geen pocketshot van
Dit is de huidige stand van zaken. Zit een beetje vast heb ik het idee. Winterdipje oid…
Kom maar op met het gestreep en suggesties doe ik toch niets mee
Rolex of ZEP er uit, ZEP original er in. Gewoon een fout die moet recht gezet worden
Prachtcollectie! Maar als het toch moet… het is gewoon teveel Rolex, daar wordt een mens niet gelukkig van. Tijd voor wat goud!
Je kan je tank inruilen voor een gouden exemplaar bv, dressy maar gewoon een en al karakter
Of als het sportiever moet: een gouden GO SeaQ
Of tussen de 2: een gouden Globemaster
Of als het toch staal moet zijn, shinen met een 44GS
Of de nieuwe blauwe Polaris
Keuze genoeg om de onrust aan te wakkeren!
Tja. Allemaal mooi.
Misschien meerdere Rolexen eruit, 1 Cartier eruit, Breitling, ZEP en dan een klasse hoger spelen met een Chrono van Lange of Patek? Of een Aquanaut Travel Time?
Zoiets?
Dat is een idee maar dan wel de ZEP E-Commerce, net weer iets mooier.
Eens
Tank is vooralsnog gereserveerd voor een bekende van het forum. Draag ik eigenlijk niet en dat zal met een gouden exemplaar ook zo zijn.
Leuk ding maar weet niet… trekt me niet echt.
Witte versie gehad en verkocht. Nog wel eens spijt van…
Jammer van de maat… Polaris vind ik heel mooi maar gewoon net te groot voor mijn pols.
Heb er wel eens aan lopen denken maar mijn probleem is een beetje dat ik graag veel keus heb. Max 2 eruit voor een upgrade kan nog wel maar veel meer zou ik dan weer jammer vinden. Daarnaast neig ik vooralsnog ook niet echt naar de hogere regionen. Tenzij het een eindstation zou zijn als een 5140P oid…
Picobello die 806!
Makkie dan toch?
Groene Sub & Speedy Tues1 eruit…
Goud er in.
Helemaal akkoord. Zou je korting krijgen per 2? Vandaag nog over gemaild naar een boutique
Heerlijk kistje vol
Het zou je winterdip wel fixen gok ik, nu blijf je telkens op hetzelfde niveau hangen.
Of koop een Day-Date, doe eens gek.
!!