Jouw collectie op één foto deel VIII

Het was even flink passen en meten met de band, maar eenmaal op maat is de band heel comfortabel en zo mooi :heart_eyes:

6 likes

Een serieus tof model dit. Van harte ermee!

1 like

Heerlijke collectie :heart_eyes:

1 like

Ja dat op maat krijgen vond ik ook een gedoe inderdaad. Soms net lastig met zo’n vlindersluiting.

1 like

Alle vakjes zijn gevuld. Voorlopig even geen wijzigingen in de collectie. Althanks, dat is het plan…

94 likes

Dat is een mooi setje zeg!

1 like

Poehee, da’s een smaakvol ensemble!

1 like

Hier kan ik me goed in vinden :ok_hand:t2:

Ik mis mijn ZEP!!!

1 like

Ik ook, minder ZEP foto’s dezer dagen op HF.

1 like

Even gerommeld met wat pocketshots. behalve die coral dan, daar heb ik gewoon geen pocketshot van :confused:

Dit is de huidige stand van zaken. Zit een beetje vast heb ik het idee. Winterdipje oid…

Kom maar op met het gestreep en suggesties :+1:t2: doe ik toch niets mee :sunglasses:

58 likes

Linker doos is sinds afgelopen zomer, rechts “oude meuk” waar ik geen afscheid van kan nemen.

15 likes

Rolex of ZEP er uit, ZEP original er in. Gewoon een fout die moet recht gezet worden :stuck_out_tongue:

Prachtcollectie! Maar als het toch moet… het is gewoon teveel Rolex, daar wordt een mens niet gelukkig van. Tijd voor wat goud! :sunglasses:

Je kan je tank inruilen voor een gouden exemplaar bv, dressy maar gewoon een en al karakter

Of als het sportiever moet: een gouden GO SeaQ

Of tussen de 2: een gouden Globemaster

Of als het toch staal moet zijn, shinen met een 44GS

Of de nieuwe blauwe Polaris

Keuze genoeg om de onrust aan te wakkeren! :wink:

18 likes

Tja. Allemaal mooi.

Misschien meerdere Rolexen eruit, 1 Cartier eruit, Breitling, ZEP en dan een klasse hoger spelen met een Chrono van Lange of Patek? Of een Aquanaut Travel Time?

Zoiets?

17 likes

Dat is een idee maar dan wel de ZEP E-Commerce, net weer iets mooier.

Eens :upside_down_face:

Tank is vooralsnog gereserveerd voor een bekende van het forum. Draag ik eigenlijk niet en dat zal met een gouden exemplaar ook zo zijn.

Leuk ding maar weet niet… trekt me niet echt.

Witte versie gehad en verkocht. Nog wel eens spijt van…

:smile:

Jammer van de maat… Polaris vind ik heel mooi maar gewoon net te groot voor mijn pols.

Heb er wel eens aan lopen denken maar mijn probleem is een beetje dat ik graag veel keus heb. Max 2 eruit voor een upgrade kan nog wel maar veel meer zou ik dan weer jammer vinden. Daarnaast neig ik vooralsnog ook niet echt naar de hogere regionen. Tenzij het een eindstation zou zijn als een 5140P oid… :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

:point_up_2:

Picobello die 806! :ok_hand:

1 like

Makkie dan toch?
Groene Sub & Speedy Tues1 eruit…

Goud er in.:+1:

1 like

Helemaal akkoord. Zou je korting krijgen per 2? Vandaag nog over gemaild naar een boutique :blush:

1 like

Heerlijk kistje vol :champagne:

1 like

Het zou je winterdip wel fixen gok ik, nu blijf je telkens op hetzelfde niveau hangen.

Of koop een Day-Date, doe eens gek.

:smiling_face_with_three_hearts: !!

3 likes