Toffe set zo hoor! Mooie keuzes
Wat is er gebeurd met de Nomos?
Hamilton Intra-Matic → exit. Mooi horloge, maar uiteindelijk heb ik het slechts 2 keer gedragen.
Alles wat kans maakt om gedragen te worden past nu weer in één doos. Alhoewel, de Alpina heb ik ook al zeker een maand niet om gehad. De Seiko 5 droeg ik voor het laatst toen de zon nog scheen, ik kan het me al nauwelijks meer herinneren. Dus we zullen zien welke horloges 2023 gaan overleven
Die Hamilton ging wel erg snel Koen
En met het aanstaande vertrek van de Seiko afhankelijk van de zomer en de Alpina, ontstaat er weer ruimte
Klopt, die had ik aangeschaft omdat ik hem heel mooi vond, maar ik merkte dat hij het niet kon winnen van de Nomos. Dus toen een vriend van me vertelde dat hij naar zo’n horloge zocht was de deal snel gemaakt.
Ik mis de ervaring om te weten hoe dit gaat aflopen, maar als ik het nu moet zeggen denk ik inderdaad dat je gelijk hebt.
Mooie set!
Ik heb meerdere collecties, maar deze krijg ik gewoon niet compleet
Gaat een gerucht dat er nieuwe versies van die OmegaSwatch dingen komen Heb de oude niet eens compleet. Kan die #%*$@ Neptune maar niet vinden
Gelukkig heb ik deze nog om de box te vullen
Dankjewel!
Nice! Dat 5je eruit en een Squale ervoor terug. Dan ben je gewoon klaar, toch?!
Mooi. En van alle markten thuis.
Lekker bezig, Gio!
Mooi divers! De Seiko 5 zou ik inruilen voor een echte duiker.
Die koffiemok
Ik kom meestal niet dieper dan 100 meter, maar toch heb je ergens wel een punt.
Ja, dat was een bewust genomen risico @SwissToni voor een horloge-koffie groep waar ik in zit Wie niet waagt
Dit gaat het denk ik worden. De rest gaat weg.
JLC: perfecte, echte dress watch. Goud.
Nomos: sportief en dressy. Gaat uitstekend onder een jasje/pak. GMT
Speedmaster: (bijna) alleskunner. Sportief op staal, dressed up op leer. Chrono.
Sea-Dweller: sportief. Perfecte verhoudingen en maat. Waterdicht. Voor mij de mooiste duiker.
Poeh, dan gaat er ook een hoop moois uit. Maar ik snap je wel. Je hebt zo in feite alles wat je nodig hebt en een keer flink opruimen is ook niet gek.
Enneh… Die blauwe Navitimer?
Die Coral Red is wel echt leuk, zeker in dat formaat.
De rest is ook niks mis mee uiteraard.
Als die er is, even proberen. Verwacht hem dan ook weg te doen. Ik wil eigenlijk naar drie. Vier is toch zeker de max.