Ik ben in den markt voor een ZEP e commerce
Thanks. De OP41 is ook wel het pronkstuk van de collectie!
Natuurlijk is dit genoeg en een topset maar ik zelf heb het minimum op 6 staan anders wordt ik te onrustig…En een Zenith hoort toch ook bij….
De SD4K zou een prima one piece collection zijn en de Speedy ook (voor mij dan wel de saffier versie) dan inderdaad nog die JLC voor netjes en de Nomos voor de leuk…misschien gaat het je lukken
You fool.
Je weet dat het voor jou beter is om de jlc, Speedmaster, rolex en ZEP in de collectie te houden.
En toch verkies je deze nomos boven de zepperderzep.
Niets wat je niet terug kan kopen toch?
Zeker bij een liefhebber van zenith zoals @tompj.
Ik twijfel ook wel eens, maar een zenith wil ik toch erbij hebben. Zeker in de zomer
Right. Goed punt.
Dan laat ik Tom maar zijn gang gaan.
Dat is het beste. Voor nu voelen de getoonde vier goed. Vullen elkaar goed aan. En inderdaad, als het op termijn anders moet, dan wordt het anders. Ik ben een Zenith fan, dat is waar. Maar ik ben ook een Nomos fan.
Gewoon je buikgevoel volgen inderdaad. Je hebt al de Speedy als chrono en de Weltzeit is niet zomaar de eerste de beste Nomos. Prachtstuk!
Is toch een mooi setje doen. Lekker doen waar je je goed bij voelt. Maar de ZEP als nummer 5 zou ik wel overwegen. Dan heb je van beide fan merken eentje. Je wilt uiteindelijk toch weer een ZEP
(Net als ik haha)
Lekker doen Tom.
Soms heb je een grote schoonmaak nodig.
Ben er ook druk mee & alles wat weg is nog geen moment gemist.
Ik vind de Nomos Weltzeit één van de mooiste horloges die je op dit moment kunt kopen. Zowel de blauwe als de witte. Goede keuze!
Die Dynamic3 Chrono is toch een ondergewaardeerd pareltje!
Mooie collectie!
Mooie set bij elkaar.
Mooie veelzijdige collectie Sander. Een aantal mooie merken die je hier opmerkelijk weinig ziet
Wat voor JLC is dat precies?
Heerlijke collectie! Goeie smaak