Gave collectie! Ik heb zelf ook een AT gehad, een Sinn 556i en de BB41 óók… nu heb ik een Monta Skyquest. Tof!
Mooie verzameling! Best kleurrijk geheel zo
Leuke set zo.
Beetje veel maar soit. Ik weet hoe verslavend het kan zijn en moeilijk om niet te verkopen
Die EP vind ik het leukste.
Dank je, daar kan ik het tot op zekere hoogte goed mee eens zijn. De Squale moet er nog eens uit, en dat oude barrel van een quartz chronograaf ook. Da’s misschien dan m’n oudste horloge, maar het ligt stof te happen.
22 plekken in de kist, maar J moet haar 38mm solar Tuna in het licht houden, dus 21 plaatsen voor bassie.
Ik moet daar nog eens wat aan doen. Ik draag ze allemaal, maar blijkbaar trek ik horloges voor qua foto’s.
Verfrissende collectie!
Daar zie ik verdomd, helaas, weinig foto’s van… Hint?
Heel mooie collectie. Ik zie veel modellen die ik de afgelopen jaren heel hoog op mijn wensenlijstje had / heb staan.
Mooie collectie hoor! Die luxe Citizen blijft prachtig, wat een wijzerplaat!
Pfffff wat een verzameling, zou mij toch te veel keuze stress geven
holy moly, gelukkig zit het grootste deel (stofvrij?) in de vitrine:D
Heerlijk geheel.
Maar ik heb er toch een kritische noot bij, die samengevat toch weer neerkomt op het aloude ‘less is more’: hij zou nog veel heerlijker kunnen zijn als ik zo’n beetje de helft mocht wegstrepen.
It is I, RLC.
Dank je, maar wat betreft dat less is more:
Nou, pak die foto en streep maar weg, die handel. Ik ben benieuwd naar wat je vindt dat er uit moet.
Zelf heb ik twee mindere goden in gedachten die nog eens op het hakblok moeten, niet meer.
Grappig genoeg heb ik de oranje Nomos nu om, maar als ik een four piece moest houden zou dat toch een andere zijn.
Bij een five piece zou de Santos er bij zitten. En die groene Citizen is z’n plek niet zeker t. o. v. de limited Alpinist of Baltic Aquascaphe.
Oh, daar zitten we toch heel goed op één lijn.
Foei.