Ah ja, dat was het. Kut, die had ik ook nog weg moeten strepen dus.
Je Cartier is wel tof. So at least there’s that.
Ah ja, dat was het. Kut, die had ik ook nog weg moeten strepen dus.
Je Cartier is wel tof. So at least there’s that.
Soit, ik ben vooringenomen. Misschien geef ik toe dat ik wat bitser op de goede man reageer dan op anderen.
Als ik nou die Squale eens omruil voor dittem:
Is dat uitgesprokener? Er staat in ieder geval geen USA op. Da’s een pré. En hij is leuker.
Trek dan die gilt Seiko uit je neefje zijn handen.
Die is al lang via @SwedishChef naar graziger weiden vertrokken. Ik vond 'm wat hoog en topzwaar.
Ik heb de eerste editie met de SBGW001
Fantastisch horloge. Ongekend stijlvol. Net zoals jouw, modernere versie.
Prachtig
Serica mag er ook zijn trouwens zeg
Ok, ok.
Excuses als ik wat ongenuanceerd op je overkwam, dat was oprecht niet mijn bedoeling.
@illewoare verwoord het veel beter, dit is ook wat mij opviel. In mijn beleving lijken het allemaal hele rationele, verstandige keuzes. Netjes afgewogen tegen een vooraf bepaald requirements lijstje. Ik mis, en nogmaals dit is puur mijn opinie, horloges die meer met het hart zijn gekocht.
De Cartier springt er daarom uit voor mij, dat is een horloge die je niet met je hoofd koopt maar met het hart .
Als ik dan een suggestie zou mogen doen, ga eens voor een Reverso. Ja, hij is niet waterdicht, de kwaliteit kan beter en het uurwerk js achterhaalde meuk. Maar damm wat zal die ween lach op je gezicht brengen. You will thank me later.
Nogmaals excuses, ik wilde niet bot overkomen.
Grote hap uit de bezel
Voor Fat C is dat een minuscuul plekje. Da witte gij ook Henk.
Geen probleem, ik reageerde zelf ook niet het meest sympathiek. Hoe minder we het er over hebben, hoe beter. Laten we het er op houden dat dit jouw antwoord was:
De klassieke Reverso Medium met de witte wijzerplaat en kleine seconde staat al jaren op mijn lijst. Als het de Santos niet was geweest was het de Reverso geworden. Overigens is er nog één passie projectje:
En de oplettende burger merkt dat ik waterdichtheid al met de SBGW overboord heb gekieperd. Die heb ik overigens ook puur met het hart gekocht, geloof het of niet.
Nogmaals, geen probleem, ik had minder bruusk kunnen reageren. Excuses.
Een en al liefde
Kom op, het is geen Linda de Mol film.
Heb er echt m’n best op gedaan voor die toolwatch look & feel…!
Wel een beetje, toch?
Ik vind het wel schattig allemaal!
Waarvoor dank. Geen hond wil hem kopen.