Welles. 22x.
Verschil zie je niet.
Ik wel.
Daarnaast speel ik het spel niet zoals het heurt, maar zoals ik het wil .
Afgelopen woensdag weer gezien hoe democratie werkt.
(Nog) Geen behoefte aan.
Die Vertex en groene Traska springen er wel uit voor mij!
Kickuh! Ook die bijpassende watchroll!
Ik zou het niet op deze manier doen maar ik snap je wel!
Super vette verzameling! lekker anders dan de rest!
Komt u maar door: wat zou jij ernaast adviseren? Let ff op mijn kleine polsen: voorkeur voor max 39mm.
Na een ruil komende week (blauwe Grand Seiko eruit, Black Bay chrono erin) zit ik op 6 automatische chrono’s. Stuk voor stuk mooi, maar teveel van het goede op lange termijn.
De verkoop van de Zenith’s gaat trager dan verwacht. Wel diverse ruilvoorstellen, maar nog geen winnende.
Ik wil de collectie uiteindelijk wel inkrimpen.
Welke 2 zouden jullie wegstrepen?
Poah wat een set. Ik vind die flyback (??) rechtsonder het minst toevoegen. Zeker met die heerlijke JLC erbij. Moeten er echt twee weg?
Daar kan ik wel in meegaan . Dank.
Dank je. Dat was niet het doel, maar leuk om te horen.
Sinds ik op het forum zit, is mijn smaak wel anders geworden.
Moeten is een groot woord.
Ik merk vooral dat ze weinig draagtijd krijgen.
De Zenith Tipo CP2 en de JLC zitten inderdaad wel wat in elkaars vaarwater.
Prachtig. Duidelijke voorkeur voor zwarte wijzerplaten, maar zeker een smaakvolle collectie
Lastig, want ze zijn allen mooi. Normaal gesproken ben ik niet zo van de Omega (Speedmasters), maar deze Omega vind ik wel tof.
Ik zou de Zenith rechtsonder en JLC wegstrepen. Beide om vergelijkbare redenen. Zenith’s zijn mooie horloges, maar de mooiste heb je al. De Defy is een beetje een vreemde eend, maar daarom juist ook wel uniek en tof.
V.w.b. de JLC. Een mooi merk, maar volgens mij hebben ze zoveel meer modellen mooier dan deze.
Deze Zenith is geen flyback toch?
Alleen de aged steel/bronze versies toch?
Van zes naar vier:
Hou je vier merken en echt vier verschillende chrono’s over

Kill your darlings! Luxe probleem, maar wel een lastige opdracht. Prachtige serie bezit je

Klopt, is geen flyback.