Het zijn 6 toppers. Heb de Tipo en vind die top dragen dat is degene die bij mij zeker blijft! Heb de JLC jaren geleden gehad maar had daar vreemd genoeg geen klik mee hoewel ik hem op de foto’s de mooiste van deze set blijf vinden. Als ik wat zou moeten kiezen om eruit te halen zouden het de DSOTM en de Tudor zijn. Beide ook fraai maar vind de registers en de datum net niet ideaal optisch. Daarentegen droeg de GSOTM die ik had wel erg prettig. Hmm bijna onmogelijke keuze dus gewoon doen waar je zin in hebt
Heb zelf nu nog 4 chrono’s over en overweeg nog een keer terug te gaan naar 2…maar kan de keuze voor welke niet maken dus ik blijf het uitstellen…
Volgens mij is iedereen het wel eens dat de eerste twee favorieten zijn.
Mag ik mijn keuze nog aanpassen? Ik vind stiekem die Tipo toch ook wel leuk, en blijf er bij dat ik de JLC weg zou strepen om redenen die hier ook door anderen aangehaald worden. De Defy voegt wel iets toe, maar zou ik niet snel dragen. De Tudor voegt niet zoveel toe, maar dat is waarschijnlijk een horloge wat ik wel regelmatig zou dragen (noem het een ‘beater’).
Zou dus misschien ook wel 3 wegstrepen:
- Chronomaster + Omega, 100% blijven
- Zenith Tipo of Tudor mag blijven als daily
- Defy en JLC mogen weg
Wat een weelde zeg! Best opvallend dat je 6 chrono’s hebt en toch een bijzondere samenstelling zonder al teveel overlap.
Lang geleden dat ik eens een foto geplaatst heb, maar zo hangt de vlag er momenteel bij.
De Chopard staat te koop, maar ik weet niet niet wát (en of er überhaupt) er nieuws komt.
Ook weer zo een set die je bij niemand anders in deze samenstelling zult vinden. Heerlijk vind ik dat.
Gave set met vrijwel alleen maar iconen.
Cool hoor.
Super mooie set! Alleen de Cartier snap ik niet.
Ik neem aan dat je naar de Pasha refereert?
Designklassieker, en ik vind het oprecht een cool horloge.
Hamsteren noem je dat
Haha. herken ik nu een 4 parts modje van mij ?
Waar is de emergency gebleven?
Alarm getest en toen weggeflikkerd.
Tof Kevin! De Longines past er mooi tussen
Fijn gekleed tegenwicht in een overwegend sportieve collectie
Mooie collectie, mooie foto
Mooie collectie zo zeg! Goede foto ook
Top 5-tal! Erg mooi zo.