Jouw collectie op één foto deel VIII

Er staat een leuke vintage chrono in het blauw!

1 like

Zeker!

Ik snap de keuze; echter de g-shock en Mickey zijn gewoon geinige dingetje en financieel niet echt de moeite om te verkopen voor een Santos, bijv. Ik zou ze uit de “hoofdcollectie” kunnen laten. De Nomos is erfstukje van wijlen mijn vrouw dus die gaat niet weg :slight_smile:

De SPB zou evt kunnen vertrekken, met de Enicar.

Dan kom je uit op:

Met iets nieuws er bij?

8 likes

mmmeih, chrono’s niet mijn ding :smile: :smile: :smile: slechts de helft van mijn collectie zijn …
en, als ik denk aan vintage dan is dat bijvoorbeeld …

maar dan … moet ik nog even sparen

10 likes

Nee. Gewoon houden.

1 like

Wauw! Mooie collectie zeg!

Mijn smaak ook, zou de meesten ook wel keer willen bezitten. Maar niet allemaal tegelijk voor mij :nerd_face:

1 like

De ‘side’ collectie

12 likes

Nog nooit last van gehad

1 like

Met die uitleg kan ik leven en jij met onderstaande collectie ook

10 likes

Mooie Bradley! Die lijkt groter dan gewoonlijk?

1 like

Thanks! Nee, normaal formaat maar heel netjes (ongebruikt gekocht) en niet al te grote polsen denk ik? :joy:

is deze 34mm of maak ik een fout? Leek me namelijk leuk om zo een te kopen voor de kleine om dan over ong 8 jaar als eerste horloge te geven. Kan hij meegroeien met de verslaving…

Je smaak raakt die van mij denk ik want ik ben ook al drie keer teruggescrold naar de Enicar! Heb je soms het type nummer?

1 like

Nondeju. Wat een ontzettend gave collectie :star_struck:

1 like

Ik zou de Mickey niet adviseren voor een kind, eerlijk gezegd. Qua maat (34 inderdaad) zou het prima gaan maar qua overlevingskansen schat ik het niet hoog in :joy: simpele penankertjes met een plastic glaasje en een kast die zo waterdicht is als een zeef.

Van de Enicar Sherpa Jet zijn er verschillende versies, en zelfde versies met verschillende ref nummers om het makkelijk te maken :grin: dit is een “Mk I” met ref nummer 148-35-02.
Maar als je zoekt op “Enicar Sherpa Jet” kom je ze allemaal tegen :ok_hand:

2 likes

Ik dacht eerst dat dit over het kind in kwestie, dat een Mickey draagt, zou gaan :rofl:

1 like

Misschien moet ik dan maar een niet zo’n nette kopen😅

Bedankt voor de heldere uitleg over de Enicar, ik ga er eens in duiken👍

Man man, wat een collectie. :drooling_face:

1 like

Prachtige collectie!
We hebben er 3 gemeenschappelijk …

Alleen die Zenith Manufacture is doodsaai.
Zou je die niet liever ruilen tegen een Defy 21 :grin:?

2 likes

Zou ik dat doen? :woozy_face:

1 like

Dat hangt m zo maar even uit de broek :star_struck:

1 like

Niet de meest waardevolle horloges maar toch ben er erg trots op :smile:

32 likes