Pokkesaai die Zeniths

Thanks man! Is een super horloge. Ik draag deze wel heel weinig, enkel op speciale gelegenheden. Dat maakt dat het wel elke keer weer genieten is als ik deze om de pols sla 
Mooie set! Die seiko tussen de 2 Citizens is dat een LM of KS? 

Thanks, wat een eer, het is een simpele 7009 uit december '76 van mijn grootvader zaliger met een mooie blauwe sunburst wijzerplaat.
Die rode tissot, zo gaaf, die ligt ook nog in mijn projectenbak.
Mooi ding inderdaad. Dit is alleen wel de 30 mm boy’s size; heb jij die ook of heb je de 34 mm?
Zou je niet zeggen met die foto.
Ik heb ook niet zulke grote polsen 
Maar wrist shots vertekenen ook altijd wel een beetje.
34 mm, dikke mannen-maat. 

My Aurora Borealis next to my bed. Show us some more of yours? Schaam je! 21 stuks🤭
Enjoy. Happy socks mag je ook meer dan 1 paar
Ik wilde op like drukken, maar ik kon. Het. Niet: Happy socks. Ik vind ze perfect voor op de brandstapel, maar verder kan ik even geen gelegenheid bedenken. 
Die vitrinekast is dikke prima. 
Ik wilde op like drukken, maar ik kon. Het. Niet: Happy socks. Ik vind ze perfect voor op de brandstapel, maar verder kan ik even geen gelegenheid bedenken.
5 kids, 5 cadeaus op verjaardag en 5 op vaderdag… dat heb je als ooit zegt : 'dank je, wat een origineel cadeau,.
'dank je, wat een origineel cadeau,.
Dan moet je ze vóór je volgende verjaardag nog even uitnodigen voor een barbecue waarbij die sokken gewoon vrolijk liggen te knisperen in een vuurkorf. Ik denk dat de boodschap door zou komen.
Maar goed, ik ben wat vreemd, want mijn moeder was altijd van de “leuke poging, maar zoek later toch maar beter een baan” als ik ergens mee aankwam wat ik zelf geknutseld had, en we schaften cadeau’s al vroeg af. 
Ik mis het beste mens.
Mag je ook zeker trots op zijn. Ook al is het misschien niet je ‘grail’ collectie (is denk ik voor weinig mensen beschikbaar, zo ook voor mij niet) je moet er vooral lol in hebben en dan boeit de rest niet zo. Het gaat er voor mij vooral om hoe je zelf over de verzameling denkt en wat je, als je er zin in hebt, er aan kan upgraden of het lekker zo laat.
Ik zou het niet mooier kunnen verwoorden 
Ik zou die Enicar houden en die JLC eruit gooien. Enicar is een leuker horloge en dan heb je meteen meer geld in je horlogekas