Jouw collectie op één foto deel VIII

My Aurora Borealis next to my bed. Show us some more of yours? Schaam je! 21 stuks🤭
Enjoy. Happy socks mag je ook meer dan 1 paar

21 likes

Ik wilde op like drukken, maar ik kon. Het. Niet: Happy socks. Ik vind ze perfect voor op de brandstapel, maar verder kan ik even geen gelegenheid bedenken. :slight_smile:

Die vitrinekast is dikke prima. :+1:

5 likes

5 kids, 5 cadeaus op verjaardag en 5 op vaderdag… dat heb je als ooit zegt : 'dank je, wat een origineel cadeau,.:flushed:

5 likes

Dan moet je ze vóór je volgende verjaardag nog even uitnodigen voor een barbecue waarbij die sokken gewoon vrolijk liggen te knisperen in een vuurkorf. Ik denk dat de boodschap door zou komen.

Maar goed, ik ben wat vreemd, want mijn moeder was altijd van de “leuke poging, maar zoek later toch maar beter een baan” als ik ergens mee aankwam wat ik zelf geknutseld had, en we schaften cadeau’s al vroeg af. :slight_smile:

Ik mis het beste mens.

4 likes

Mag je ook zeker trots op zijn. Ook al is het misschien niet je ‘grail’ collectie (is denk ik voor weinig mensen beschikbaar, zo ook voor mij niet) je moet er vooral lol in hebben en dan boeit de rest niet zo. Het gaat er voor mij vooral om hoe je zelf over de verzameling denkt en wat je, als je er zin in hebt, er aan kan upgraden of het lekker zo laat.

4 likes

Ik zou het niet mooier kunnen verwoorden :wink:

1 like

Ik zou die Enicar houden en die JLC eruit gooien. Enicar is een leuker horloge en dan heb je meteen meer geld in je horlogekas

Schitterend en die Milgauss vind ik het allermooist :ok_hand:t3:

1 like

Lekker hoor, ik vind de Tissot het mooist :+1:t3:

1 like

Zo staat de collectie er nu bij, even flink huisgehouden de laatste weken.
Alle Panerai zijn de deur uit, BLRO verkocht en de 16613 staat nog in de verkoop.
Recent de Skyflake, de groene Seamaster ( op vouwsluiting, wat draagt die daarmee geweldig ) en gisteren de Speedy Tuesday mogen toevoegen. De Lange ligt nog daar voor onderhoud en hoop ik over 8 weken weer terug te krijgen.

Iemand nog suggesties voor een eventuele volgende?

66 likes

Ik vind de Tudor BB 925 wel een mooie toevoeging :grin:

8 likes

Gave collectie!

Een JLC zou mooi erbij passen.
Als je blauwe Sub straks weg is: misschien een Polaris Mariner Date of Memovox?

Of een Zenith chrono, die keuze is reuze.

2 likes

Mooie collectie! Ik zou eens kijken naar een Zenith (1969 of Defy), JLC Polaris of Glashutte Panolunar, zouden er alle drie mooi bij passen!

2 likes

Heerlijke collectie! :ok_hand:

1 like

Kijk, echt een mooie collectie waar vanalles in zit. Verschillende merken, kleuren, complicaties:

• Duiker
  • goud
  • moonphase
  • gmt
  • chrono
  • spring dive
  • iets aparts (en dan bedoel ik de Ketelaars)

Wat zou je dan nog meer kunnen wensen? Misschien een reverso? Dat is iets qua stijl wat je nog niet hebt.

2 likes

Mooie variatie :+1:

1 like

Een JLC Reverso wellicht?

Edit: was al genoemd zie ik nu.

8 likes

Net de BB pro verkocht, zit teveel in lijn met de andere Rolexen.

Zenith chrono heb ik 2x gehad, zowel de 38 als de 42mm. Elke keer is hij er weer uit gegaan.
Memovox ook naar gekeken, zou een kans maken inderdaad,

Defy lijkt me ook wel wat, altijd een beetje met een schuin oog naar gekeken maar nog niet kunnen passen.

Thanks!

Reverso of een Santo zou inderdaad wel een mogelijkheid kunnen zijn. Thanks!

7 likes

Een erg mooie en gevarieerde collectie!
Congrats :champagne:

1 like

Omega Globemaster in het blauw