Heel mooi. Ik denk niet dat er echt iets ontbreekt, en natuurlijk zijn de Reverso en Santos zelden géén goede toevoeging, maar misschien is er ook nog wel wat ruimte voor een toevoeging die wat meer buiten de lijntjes kleurt. Misschien een Moser of zo?
De beste man heeft een Ketelaars in de collectie, hoe ver buiten de lijntjes wil je gaan?
@Koenv;
Niets meer aan doen hoor, dit is gewoon een top collectie. Hulde!
Klopt, en de rest zijn allemaal iconen. Inderdaad een topcollectie en vandaar ook:
Ik vind dit echt de gaafste UG die ze ooit gemaakt hebben. Krengen zijn wel duur geworden
Hahaha thanks!
Dank je wel!

Zit weer in een verzamelfase blijkbaar…
Zo, even mezelf een realiteit check gegeven en een nieuw geniaal plan
Alles eruit/cancelled op de foto behalve de Serica!
Serica 4512 en de Seiko SPB213 worden onderdeel van een nieuwe 4-piece. Twee nog incoming dus
Je bent er maar druk mee

Iemand nog suggesties voor een eventuele volgende?
Het is een prachtige collectie, zoveel variatie qua merken, design, kleur en materialen. Als je al een suggestie nodig hebt…. een integrated bracelet PRX, Defy, Ingenieur, Laureato, Alpine Eagle, Antarctique, Streamliner, Overseas, Royal Oak, Nautilus, je kent ze wel

Je bent er maar druk mee
Kl*te hobby, maar we blijven lachen
Best lastig want de Yema is leuk en zo’n Citizen is toch ook wel gemakkelijk om in de collectie te hebben. Toch zou dit volgens mij de four piece voor jou kunnen zijn
Excuus bedoel natuurlijk Seiko ipv Citizen
Dank voor je input. Heb echter niet gevraagd om weg te strepen , maar zie wel dat het een soort trend is geworden.
Ik wil er 3 weg doen en een voor terug. Maar ga nu even niet in op details. Ik speel nog met de gedachte.

Dank voor je input. Heb echter niet gevraagd om weg te strepen
De deur was wel een beetje opengezet bij een foto waar 6 horloges op staan:

Ik wil eigenlijk naar een 4 piece

beetje opengezet
Tja. Perceptie.

ben wel blij met deze set
Ik vind het niet erg hoor. Meningen mogen, maar wilde niet een hele discussie starten met telkens dezelfde foto met strepen. Dat was meer mijn gedachte.
Zou eigenlijk wel met alleen die 2 kunnen leven…voor een week ofzo.

Zou eigenlijk wel met alleen die 2 kunnen leven…voor een week ofzo.
Ik ben zelf niet zo’n wisselaar.
Ik zit wel eens te denken te downgraden naar m’n sub, zep en 1 polerouter.

sub, zep en 1 polerouter.
Zeker geen straf.
Een sub ipv 3 uit de collectie is mijn gedachte. Maar er is geen haast. Ben me nu aan het verdiepen welke sub dan het beste bij me zou passen.