Jouw collectie op één foto deel VIII

Supergave uitvoering deze :heart_eyes::heart_eyes:

Welke uitvoering is dit ?

Edit: zie het nu terug :grimacing:

1 like

Je nieuwe Citizen = :star_struck:

2 likes

Die Corniche vind ik toch een leuk ding. Krijg ik enorme Farer-vibes van.

2 likes

Slik :sweat_smile: eigenlijk ontbreekt die in de collectie: komt vast wel snel

10 likes

Ik dacht aan deze vanwege die dikke indices:

Maar die jij post is ook heel fraai.

15 likes

Jouw collectie is altijd lekker gevarieerd. Die bronzen pilot is ook leuk. Echt brons?

1 like

Die IWC Da Vinci is machtig cool!

1 like

Ook even updaten. Ik heb wat teruggeschroefd, dat doet wel goed na alle aanwinsten van de afgelopen maanden :blush:

Wensen?
Een SBGN001 als ik eentje in goede staat tegenkom. Een GS quartz is altijd zorgeloos en robuust. Plus ik mis GS wel in de set.
En nieuwe IWC Ingenieur heeft me ook redelijk van mijn sokken geblazen… alleen die prijs he :hot_face:

49 likes

Lekker!

1 like

Prachtige combinatie van model, kleur, vorm, modern en vintage :heart_eyes:

2 likes

Maar n’s m’n (neo)vintage collectie bij elkaar geraapt.

Amida en de Hublot mogen op termijn weg en daar mogen een Heuer 1163, een Daytona 16520 en een UG Tri-Compax voor terugkomen.

31 likes

Prachtige Zenith en Tudor én mooie wensen!
Geen speedmaster (meer)?

Danku! Zeker, maar die is van 2016 :grin:
Wilde de foto even beperken tot m’n vintages.

Heb daar overigens wel een flat-link band op gegooid wat hem wellicht de Vintage look geeft :wink:

2 likes

Lekker voor de vorige Ingenieur gaan! Is gaver en cheaper!

Zou t wel weten!

6 likes

Leuke vintage set!

Ik mis toch een beetje een Omega :wink: maar heel fijn kwartet, echt prachtig! De KS wijzerplaat is niet te vatten op foto.

2 likes

Ik heb nog een witte 3239 gehad, maar ik vond de hoekige kast en brede band wat te bonkig. De nieuwe ziet er een stuk ronder uit, dat gaat me beter afgaan vermoed ik. Ik ga hem sowieso passen, we gaan zien :slight_smile:

Op foto vind ik ze allemaal gaaf, maar om de pols heb ik het graag wat eleganter (blijkbaar) :slight_smile:

Dankje! Ik ben heel tevreden, ik mis alleen nog een stalen band voor de zomer om te wisselen met mijn Santos. Staal op de 65 zetten zou de makkelijke oplossing zijn hiervoor, maar we zien wel :smiley:

2 likes

Toffe collectie! Hoe ben je aan die Hublot gekomen als ik vragen mag. Toch bizar dat Hublot een leenhorloge heeft gemaakt als je eigen Hublot in service is.

Had een tijdje terug een filmpje van gezien van iemand die hem ook in de collectie heeft. Zeer moeilijk aan de komen begreep ik.
In ieder geval een goed verhaal achter het horloge.

Edit:

Heb het filmpje gevonden. Vanaf minuut 7.

2 likes

Leuke collectie man. Zit nu al iets langer dan een jaar op HF en de reis die jouw collectie maakt is geweldig. Ik kwam binnen toen je net begon met Oris only. Daarna ging het heel snel high caliber met de Cartier, GO, Omega etc. Nu is alles weer anders.

Ik begrijp je volkomen trouwens. Zelf wil ik ook zo veel mogelijk ervaren kwa horloges.
Ben nog aan het nadenken om een langere NA type post te maken van een rit horloges die uit 2 horloges zijn gestart. Van ieder horloge heb ik wel iets geleerd en een leuke ervaring gehad. TBC…

5 likes

Thanks kerel, ja echt brons zie nu dat het langzamerhand gaat ‘werken’ :grinning:

1 like

Dit is de samenvatting van de fase waarin ik (hopelijk niet permanent) verkeer haha :laughing:

1 like