Ben ik 100% van overtuigd
Heel mooi! Doen!
Geen echte update, maar ik merk dat het jagen naar nieuwe aanwinsten op een laag pitje is komen te staan. Zelfs een Apple Watch aangeschaft voor de praktische, eenzame thuiskantoor dagen
Benieuwd of jullie nog ideeën hebben om er weer wat leven in te brengen.
Oh ja, ik heb op het moment geen zin om duizenden euro’s stuk te slaan dus kom maar op met die kruisjes.
Misschien vintage?
Nieuwe aankondigingen doen me ook bar weinig, mede icm met de steeds maar stijgende prijzen en beschikbaarheid.
Begrijpelijk. Volgens mij ben je gewoon klaar.
Om toch maar iets te strepen: volgens mij kan je collectie ook prima zonder die Sea-Dweller (ik vind de Sub mooier), en ik heb het persoonlijk nooit zo op die blauwe Seamaster gehad.
En dan zoiets erbij?
Hier valt ook weinig aan toe te voegen! Volgens mij komt de hobby altijd met vlagen. Gewoon lekker genieten van wat je hebt.
Teveel duikers en maar 1 chrono momenteel, dus ik zeg Rolex Seadweller eruit en een ZEP erin.
Die heb ik gehad en mis ik indd wel eens, maar met de huidige prijzen ook niet echt leuk meer.
Dat
Dus
Wat een prachtige collectie, genieten!
Originele keuze, maar merk dat ik minder heb met Glashutte als merk. Een lange is natuurlijk onbereikbaar.
Heb m wel eens gepast en was wel onder de indruk van die glashutte, hoogstens wat te klassiek voor mijn smaak.
Ik denk dat het advies bij mijn collectie precies andersom is maar ik vraag dit soort dingen niet.
Geweldig zo.
Als er iets uit moest zou het voor mij de Sub zijn. De Dweller vind ik mooier. En dan iets ‘gekleeds/sportiefs’ kopen.
Ik krijg het gevoel dat er hier een verborgen agenda bij zit . Die blauwe Weltzeit zou misschien wel wat zijn voor @Erik11, maar hij is nog te dressy gok ik.
Wat een GS niet kan doen he!
Er kan best wel wat uit (de blauwe seamaster, de sub en de DJ zouden mijn eerste keuze zijn). En daarmee heb je een mooie pot voor iets extravaganters. Een Defy chrono skeleton bv, ik zeg maar wat. Of een Revival a385, die is echt prachtig in persoon. Plaatje:
@MrMojo zn NA gezien? Die King Seiko. Mooi en kleurig. Toffe band ook.
Is dat niets? Lijkt me prijstechnisch goed?
Of is xxx Seiko gecovered nu?
Daar ga je al. Bij mij vooral leuk in de doos. Ben ik meer gecharmeerd van je panerai.
Wat Jasper indd zegt.
Nog steeds blij mee! En schande dat jij er momenteel geen hebt overigens
Extravagant kan natuurlijk leuk uitpakken, maar het is niet voor niets dat ik de voorkeur geef aan (soms misschien) saaie klassiekers. Die a385 heb ik overigens laatst gepast en deed me stukken meer dan huidige ZEP die ik ook probeerde. Helaas pik je die a385 ook niet meer op voor 5k…
Ik heb de navitimer inmiddels volledig afgeschreven, never again
Die is inderdaad fel gestegen! Een paar maand terug vond je hem nog grijs in europa voor een kleine 5k, nu 6,2. Maar het blijft een mooie
Ik weet het, ik slaap er bijna niet van… Moest @breakie nu eens zijn sbgn willen laten gaan, dan is dat probleem direct van de baan
Vrijwel elk stuk in jouw collectie zou ik zelf ook kunnen hebben, ik zie veel overlap in smaak. Alleen de Cartier valt buiten de boot.
Lastig inderdaad om iets toe te voegen. Goud was niet jouw ding, volgens mij, anders was het een makkelijke optie. Twee of drie stukken offeren en een DD halen.
Uiteraard.
Is ook oke toch? Kijk wat je hebt liggen
Heeee, die ken ik. Onbegrijpelijk dat ik die weg heb gedaan…
Welke van de twee? De perp of de bark?