Jouw collectie op één foto deel VIII

AL&S er in & een DD.
Of gouden Speedy, ook goed. :innocent:

Iets minder Rolex :innocent:

Net mijn collectie na dat gestreep. :rofl::+1:

4 likes

Tof setje, hoor!

Tank te netjes? Te veel competitie met de Santos?

Ik zou het idd zoeken in de duiker hoek als je wat kwijt wilt; pelagos, GMT, Kermit of hoe die ook heet, dweller, YM, hebben gevoelsmatig wel wat overlap.

Misschien gewoon eerst die twee weg doen, en dan kijken hoe het geheel voelt?

PS; die Breitling nog niet zat? :wink:

1 like

DD zie ik nog wel een keer gebeuren :+1:t2::hugs:

2 likes

Waarom doe je je coolste horloge weg?

3 likes

Denk het wel ja. Mijn vriendin wil er ook niet aan dus hupsakee :grin:

Snap wat je zegt mbt de overlap van alles. Moet wel zeggen dat ik op het moment wel echt in de sports/duiker/took fase zit.

Achter aansluiten aub

3 likes

Lekker doorpakken man.
Nu met de YM heb je ietwat veel, :nerd_face:life sucks, 6 digit’s. De SD ook weg, sub houden voor t kleurtje, blauwe dj is onverslaanbaar.

Batgirl, SD & nog 1 eruit & je bent er al.:ok_hand:

1 like

Modern voelt zoveel lekkerder. En dan met name de band :grimacing:

2 likes

Modern is ook beter. :rofl::+1:

1 like

Zoiets?

1 like

Je zou zo bij de een Rolex AD kunnen werken :joy:

5 likes

Dan gaan voor een SD4K zou ik zeggen.

Ik hou niet zo van dat gestreep. En je collectie is waanzinnig. Maar al dat mderne Rolex gedoe is gewoon teveel. En Cartier is voor dames. Dus ik zou flink afslanken en je coolste stukken houden. DJ voor het gemak. En dan een eenvoudige Lange erin of iets dergelijks.

3 likes

Ik zou wel of de Starbucks of de Batgirl willen houden. Maar hier kan ik inkomen hoor :grin:

Verkies je de Speedy Tuesday boven de chronomaster? Ik heb toch ietwat moeite met de matte kast nogsteeds. :rofl::+1:

Ik heb lang gedacht dat ik dat wilde maar resultaten uit het verleden hebben aangetoond dat dat voor mij op het moment niet werkt. Mijn Vacheron was super mooi maar droeg ik ook te weinig.

3 likes

Ja. 100%

1 like

Geen enkel horloge “moet” eruit natuurlijk. Ik vond uiteindelijk de ym, batgirl, cermit en sd varianten op de rolex sub en dan vind ik de ym het leukst.

2 likes

Ik merk wel dat een Lange mooier is dan de VC, nu na een tijdje. De VC pakt stiekem toch minder dan een Lange. Mooiste vd VC zijn de wijzers & de plaat, maar de kast & AR van een Lange… Pohh

Die Jlc ed houdt je ook lang vol, ik denk dat een Lange je wel pakt op de langere termijn.

2 likes

Dit vind ik de mooiste set denk ik. Al vind ik je collectie zoals hij is natuurlijk dikke prima. YM wint het van de Starbucks omdat het zomer wordt (ooit) en dat horloge past daar goed bij.

18 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

ik zou helemaal gek worden met zo’n collectie,dan zou ik echt keuze stress hebben
veel te veel mooi spul

1 like