Ik merk wel dat een Lange mooier is dan de VC, nu na een tijdje. De VC pakt stiekem toch minder dan een Lange. Mooiste vd VC zijn de wijzers & de plaat, maar de kast & AR van een Lange… Pohh
Die Jlc ed houdt je ook lang vol, ik denk dat een Lange je wel pakt op de langere termijn.
Dit vind ik de mooiste set denk ik. Al vind ik je collectie zoals hij is natuurlijk dikke prima. YM wint het van de Starbucks omdat het zomer wordt (ooit) en dat horloge past daar goed bij.
Wat een collectie, lekker hoor. Ik zie best veel staal, Royal Oak er voor terug? Is toch wel ultieme stalen sports watch. Hoe die banden met het licht spelen
Ik houd zelf niet van strepen dus maar in tekst….bij mij zouden alleen de OP coral red en de Cartiers eruit gaan. Hele fijne set, vind de YM verrassend fris.
Hmm misschien zou ik de Pelagos39 en de YM inwisselen voor de titanium YM…maar pas na de zomer…
Die Coral Red is en blijft iets speciaals van Rolex. Die springt zo in het oog… die zou ik sowieso nooit wegdoen. Net al die klassieke Navi. En die oude SD… tja wat kan ik daarover zeggen.
Ja die is zeker specialer. Maar merk dat ik de Speedy altijd wil houden en de ZEP minder uit de doos komt. Geniet er wel heel veel van, maar wil ook wel een beetje rondkijken