Jouw collectie op één foto deel VIII

De oplossing is om thuis maar enkele stukken te hebben :+1:t2:

5 likes

ja dat klopt

Prachtige set man! Mooi om te zien dat de cermit er ook nog is :white_check_mark:.

Ik vind dat je het spel hebt uitgespeeld!

1 like

Wat een collectie, lekker hoor. Ik zie best veel staal, Royal Oak er voor terug? Is toch wel ultieme stalen sports watch. Hoe die banden met het licht spelen :ok_hand:t2:

1 like

Misschien ooit een keer. Op het moment zou er teveel uitmoeten om budget vrij te maken en ik kan slecht afscheid nemen :grimacing:

1 like

Jah dan zal er Idd een flinke slacht partij moeten plaats vinden :joy:

1 like

Ik houd zelf niet van strepen dus maar in tekst….bij mij zouden alleen de OP coral red en de Cartiers eruit gaan. Hele fijne set, vind de YM verrassend fris.

Hmm misschien zou ik de Pelagos39 en de YM inwisselen voor de titanium YM…maar pas na de zomer…

4 likes

Zo. Ik heb gestreept wat weg moet!

Hoppakee!!! En zonnige groet uit het Zuiden van Europa

9 likes

Beetje horloge haat kan toch wel op 2e paasdag?

Ok, killer collectie is een understatement, maar omdat het zo leuk is…
Gewoon hardop denken :point_down:

En dan gewoon zoiets erin. Je post zo nu en dan eens eentje van dit merk in ‘wat had je willen dragen’ dus…

En als alternatief:

Geen toolwatches, maar daar heb je al genoeg keuzestress :man_shrugging:t2:

5 likes

Die Coral Red is en blijft iets speciaals van Rolex. :star_struck: Die springt zo in het oog… die zou ik sowieso nooit wegdoen. Net al die klassieke Navi. :ok_hand: En die oude SD… tja wat kan ik daarover zeggen. :laughing: :v:

1 like

7 maanden geleden nagenoeg alles verkocht op de Explorer na. Alles op een laag pitje. Inmiddels weer een klein setje bij elkaar :wink: Whats next? :upside_down_face:

30 likes

Blijft ook een icoon die witte Explorer. :star_struck:

1 like

Ik zou de stukken met overlap eruit doen. Alleen houden wat uniek is in je collectie en waar je blij van wordt.

Zou zoiets niet tof zijn voor erin? :sunglasses:

7 likes

Moderne Speedy eruit en neo-vintage Speedy erin.

Zit eraan te denken om de Manufacture Edition eruit te doen en dan een 16600, 5513, 1680 of 116710ln erin :thinking:

Thoughts?

22 likes

Zou zelf de speedy droppen. Zep vind ik specialer.

5513 / 1680 / 16600 zijn altijd goed natuurlijk. De 116710ln vind ik m net niet.

3 likes

Ja die is zeker specialer. Maar merk dat ik de Speedy altijd wil houden en de ZEP minder uit de doos komt. Geniet er wel heel veel van, maar wil ook wel een beetje rondkijken :sweat_smile:

De collectie is natuurlijk al bananas! Hier ga ik nooit aan tippen, maar zou toch wel wat kunnen strepen. En dan een underrated Alpine Eagle, en een gouden horloge (maar dan geen Rolex) toevoegen. :star_struck:

4 likes

Die LF is schitterend :ok_hand:t2:

Die mag ook niet weg. Draagt mijn vriendin namelijk en dan krijg ik ruzie :grimacing:

Ja hoor :star_struck:

4 likes

Klinkt als; wegdoen aan haar en hinten dat je wel een leuke vervanger terug verwacht… allebei blij :slight_smile:

1 like