@Brick. Nog wel een
Te gekke variatie. Mooie collectie
Hele mooie collectie!
Je hebt een prachtset Kudos voor de licht ordinaire achtergrond.
Dat wordt geapprecieerd . Nog steeds een erg mooie collectie.
Het is een prachtige uitgebalanceerde collectie geworden! Allemaal stukken die je pols goed staan
Wat een collectie, heel gaaf. Geen enkel horloge (wel een match op een aantal merken) uit deze set in mijn eigen verzameling maar toch een set waarvan ik ieder horloge kan waarderen. Dit is voor mij het mooie van het HF!
Heel toffe collectie
Op een na (de Cartier is niet aan mij besteed) allemaal zeer aantrekkelijke horloges en een prachtig, veelzijdig geheel.
Dank allemaal voor de leuke reacties. Ben bijna klaar. Binnenkort nog wat incoming. Dat heet zal geduld moeten hebben tot 2023 en ben er nog niet uit welke uitvoering ik nu wil hebben. Stay tuned. Dan hopelijk rust in de tent
De nieuwe stand van zaken vanaf morgen. Holthinrichs in, een GS uit.
Beetje een asymmetrisch plaatje zo. In mijn tocht naar reductie tot hetgeen ik echt graag draag, laat ik misschien nog een GS gaan. De vijf niet GS-en zouden dan toch echt de blijvertjes moeten zijn.
Lekker tempo van wisseling en mooie collectie zoals iedere keer…ben zelf vooral fan van je twee chrono’s, tijdloze classics!
Dank je!
De chrono’s vind ik zelf eigenlijk ook het mooiste.
Nog even iets indikken en dan met horlogepensioen denk ik.
Wellicht ga ik me dan verder concentreren op vintage.
Miste je 'm?
Leuke collectie en mooie foto’s! Seiko makat zo veel modellen dat je alleen daarmee al een super diverse collectie kan maken
Yes.
Het is ook een bijzonder horloge! Enjoy jouw N.A.
Helemaal mee eens. Ik heb een tijd gehad dat ik van Seiko af probeerde te stappen en verschillende merken uit ging proberen maar uiteindelijk was dat juist wat mij ging storen. Ik ben erachter gekomen dat ik toch het beste trouw kan blijven aan Seiko