Jouw collectie op één foto deel VIII

Leuke NA!

Hoe bevalt de AK nou tov de zo geliefde Explorer

2 likes

Eigenlijk heel goed. Maat voor mij beter. Een beetje apart met wat kleur bevalt me wel.

Super gave collectie!

1 like

Mooie foto’s zeg!

1 like

Thanks! Vind ik leuk om te horen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dankjewel!

1 like

Mooi! Je zou de titanium GS nog kunnen laten gaan, die is minder mooi dan de SBGR vind ik. En de Air King vult die stijl van allrounder al mooi.

De Air King is trouwens een top keuze, enige Rolex die ik nog wel zou willen hebben. Ik zag het niet op foto’s, tot ik eentje “in het wild” tegenkwam. Heel mooi en net wat aparter inderdaad :ok_hand:

1 like

Blijft altijd een spannende en mooie collectie!
Hoe vaak je ook wisselt.

Ondanks dat ik GS kan waarderen heb ik nog geen model gezien dat mij echt aanspreekt.

Maar dan, die nieuwe speedy! Die is goed gelukt :ok_hand:

Tja en die ultra thin JLC blijft een prachtig horloge om te zien.

Ik kan het niet geloven, maar wellicht is dat ook een wens. Het gemak waarmee je wisselt is ook ons genot :grin:

5 likes

De doos zit terug vol! Tool watches hebben toch wel duidelijk mijn voorkeur.

66 likes

Leuke variatie. Goede smaak :+1:t2:

1 like

Met het verdwijnen van de Tudor Ranger en de Black Bay 58 ( beide zijn binnen het forum gebleven ) is het tijd voor een foto update.

52 likes

Fijn duo :ok_hand:t2:

1 like

Mooie set zeg! Welke IWC pilot is dat helemaal links?

En wat voor hoelogedoos, ziet er goed uit zo

1 like

Lekker overzichtelijk zo👌

1 like

Lekker setje zo amigo :ok_hand:

1 like

Potverdikke​:ok_hand: sowieso ben ik wel jaloers op mede enthousiastelingen die 2 a 3, misschien 4 horloges in hun verzameling hebben. Ik denk dat ik toch maar eens ga opschonen :flushed:

1 like

@Syntaxx @Silvester1987
Ja twee stuks is zat voor mij, heel af en toe zit ik op drie stuks maar meer heb ik er niet nodig .
Ben echt gek van horloges maar ben geen verzamelaar .

3 likes

Dat is het meest belangrijk :wink::+1:

1 like

Amen. Hier precies hetzelfde! Zit nu ook op twee

1 like

Hele gave collectie! Tevens ook een prachtige foto!

Gewoon doen. Ik ben onlangs naar een 4 piece collection gegaan en het bevalt prima! Er liggen nu geen horloges in de doos die ongedragen bleven, maar je wel wilde houden, vanwege een collectie willen hebben, om te hebben. Nu heb ik 4 horloges die echt gedragen worden en het bezorgd een hoop minder keuzestress :see_no_evil:

2 likes