Welk merk en model zijn de 2 rechtse horloges met blauwe en witte wijzerplaat?
De stand van zaken tot nog toe. Wil er alleen graag nog een Daytona bij hebben als ik deze voor list bij een AD zou kunnen kopen (als de wachtlijsten weer wat opgedroogd zijn) maar zie dit voorlopig nog niet gebeuren.
Groet Aviator
Hele mooie collectie, vooral de Polars
Vooral knap dat alles op dezelfde tijd staat🤓
Scherp, maar je bent de datum vergeten
De huidige collectie… ik mankeer volgens mij een sportiever model (had een poll gepost met als opties Tissot Seastar en Hamilton Scuba, maar weet niet of het een van die wordt) en een automatische (dacht aan een Seiko Presage SRP852J, maar ligt misschien teveel in dezelfde lijn als wat ik heb) en wie weet met tijd een vintage model (Omega).
Of een Hamilton jazzmaster
Okay. Definitief af aan het slanken qua collectie. Dit zijn ze. De rest gaat weg.
De horloges die me blij maken en die ik daadwerkelijk graag draag. Comfortabel en vaak draagbaar. Bovendien alles wat ik nodig heb voor alle gelegenheden.
Haha, weer GS loos, het zat er aan te komen.
Dit is zo een heerlijk gebalanceerde set! Ik deel je smaak in horloges
Leuk die Holthinrichs erbij.
Mooie set. Erg compleet idd, veel staal op de foto, maar de chrono’s staan ook erg mooi op leer.
Dat wist ik al wel!
Precies. Kan veel kanten op.
Oei Iwate ook al weg?
Ik quote je hier vast even op.
Maar prachtige set om het bij te houden! Alleen de jlc past niet in mijn straatje, rest is heerlijk.
Ja terecht. Dat gaat natuurlijk mis.
Ik dacht ook weer even klaar te zijn, maar uiteindelijk ga je toch weer kijken of er wat gewisseld kan worden om de schwung er een beetje in te houden. De zoektocht is voor mij toch een groot deel van de hobby.