Jouw collectie op één foto deel VIII

Ik ga het geld anders inzetten.

6 likes

Die Mercury wil ik toch echt graag een keer scoren.

Dit is toch niet je hele collectie?…

6 likes

Koop deze.

Dan ruil ik mijn Mercury met je.

1 like

Als voor je laten werken?

1 like

Mooie Europa League special :wink: derde geworden in de champions league groepsfase?

1 like

Mick ik zou eens kijken bij Christopher Ward, Baltic, Yema, Isotope, Circula en Echo Neutra. Succes met de zoektocht :+1:t2:

1 like

Ik koop een moonswatch alleen voor list als ik een keer eentje vind de komende jaren :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wel coole Seiko zeg

1 like

Helemaal niks mis mee, de verzameling zo, Mick! :+1:

O.k., how about…

of

of

of

of

Nou ja, dat zijn zo wat horloges die ik zou kopen, in deze prijsklasse. Succes en veel plezier met de zoektocht!

20 likes

Thanks!

Ik vind van Oris de big crown pointer date vooral heel tof maar deze diver 65 is zeker ook een mooie. Ik hou hem in gedachte!

Van de eerste drie ken ik een hoop, de laatste drie namen zeggen me nog niets, ga ik zeker naar kijken, dankje! :smiley:

Thanks Ed! Mooie suggesties ook. Aquaracer spreekt me zeker aan, zou degene met de witte wijzerplaat en oranje wijzers wel heel graag willen maar moeilijk te vinden.

Op 1 op m’n lijstje staat nu trouwens een Doxa sub300 searambler :star_struck:

18 likes

Stom, helemaal vergeten! Natuurlijk, Doxa had ik ook nog kunnen of moeten noemen! Topper, ook! Gaaf! :+1:

1 like

Knappe collectie :ok_hand:t2:

1 like

De Explorer II 16570 heeft het veld moeten ruimen voor een A 200. Tja, keuzes maken hè… Tot nu toe iig geen spijt :tada:

37 likes

Een A200 voor een Explorer is geen slechte deal :laughing: en hebt nog twee toppers over .

2 likes

Zo is dat :rofl: Die 2 toppers blijven ook!

1 like

Wel balen dat je nu je gebruikersnaam moet veranderen! Ik zou nu voor HulkR gaan!

3 likes

De GMT BLRO ingewisseld voor iets nieuws :star_struck:

88 likes

Mooi! Gave set!

1 like

Zeg dat!:star_struck:

1 like

Wow

1 like